آرشیو آذر ماه 1400

سرمايه گذاري

تبليغ زمان دار

۱۱ بازديد

بازاريابي ويدئويي راهي عالي براي به دست آوردن كسب و كار شماست. اجاره بيلبورد تبليغاتي در جاده قديم كرج بازاريابي اينترنتي مي تواند راه حل واضحي باشد. بازاريابي اينترنتي سريع است و مي تواند راهي آسان براي تبليغ محصولات شما باشد. به خواندن مقاله زير ادامه دهيد و مي توانيد روش هاي جديدي را براي نكاتي در مورد چگونگي بهينه سازي تجربه خود در بازاريابي اينترنتي بياموزيد. تبليغات فروش كوتاه مدت بايد به رتبه بندي بهتر صفحه رتبه سايت شما كمك كند. عنوان و تصوير منحصر به فرد، جلب توجه خوبي براي مشتريان جديد است. اجاره بيلبورد تبليغاتي در جاده قديم كرج اين همان چيزي است كه ويترين فروشگاهي يك كالاي زيان ده را ارائه مي دهد تا بعداً به سود برسد. استفاده از يك ليست پستي حاوي اطلاعات مشتريان شما ضروري است. به مشتريان خود اين فرصت را بدهيد تا با پيوند اشتراك يا ايجاد آدرس ايميل خود، ثبت نام كنند.

قبل از اينكه بتوانيد براي رتبه بندي آن تلاش كنيد، بايد يك سايت عالي داشته باشيد. اين بايد اولين چيزي باشد كه صاحب يك كسب و كار آنلاين بايد بداند. كسب‌وكارهاي بزرگ از طريق خوش‌شانس بودن به اين راه نرسيدند. مجري تبليغاتي سپس مي توانيد تصميم بگيريد كه كدام نسخه با مشاهده تعداد افرادي كه مشترك شده اند موفق تر خواهد بود.

تبليغ منظم

وبلاگ نويسي منظم يك دارايي براي هر بازاريابي اينترنتي با موفقيت است. وبلاگ يك راه ديگر براي حفظ ارتباط با پايگاه مشتريان شماست. علاوه بر اين، يك وبلاگ محتوا را به وب سايت شما اضافه مي كند، كه ديد شما را در موتورهاي جستجو افزايش مي دهد، دسترسي به وب سايت شما را افزايش مي دهد و رتبه موتور جستجو را افزايش مي دهد. از AJAX و Flash زياد استفاده نكنيد. ممكن است در سايت شما جذاب باشد، اما نتايج اضافي موتور جستجو را اضافه نخواهد كرد. از آن كم استفاده كنيد و از محتوا و لينك هاي غني در همان صفحه استفاده كنيد. از لينك هاي داخلي استفاده كنيد كه به ساير قسمت هاي سايت شما پيوند دارند. پيوندهاي داخلي راهي رايگان براي تبليغ به مشتريان فعلي هستند و مي توانند بازديدهاي بيشتري را از ساير راه هاي تبليغاتي به شما ارائه دهند. 

در اينجا چند نكته عالي براي بازاريابي اينترنتي وجود دارد. اطمينان حاصل كنيد كه مشتريان شما احساس امنيت مي كنند كه مي توانند با وارد كردن اطلاعات شخصي خود در سايت شما احساس امنيت كامل داشته باشند! شما بايد يك خط مشي رازداري قابل دسترسي در هر صفحه از صفحه قابل مشاهده داشته باشيد. مشتريان شما خوشحال خواهند شد كه اطلاعات شخصي آنها را امن بدانند. مي توانيد به آنها كمك كنيد هنگام خريد از شما احساس راحتي كنند كه هويت خود را نشان مي دهد.


آنها بازاريابي خوبي براي محصول خود انجام دادند. هنگام ايجاد متن براي وب سايت خود از ابزارهاي تاكيد استفاده كنيد. شما مي توانيد با استفاده از برچسب ها براي خط كشي، پررنگ يا مورب روي يك كلمه تاكيد كنيد. اين مي تواند وضوح را بهبود بخشد و به مشتريان شما كمك كند كه شركت شما در مورد چيست. 

اطمينان حاصل كنيد كه براي تبليغات بيش از حد خرج نكنيد. شما نمي خواهيد پول خود را براي چيزي كه ممكن است به رشد كسب و كار شما كمك نكند هدر دهيد. اگر مجبور هستيد پول زيادي خرج كنيد، مي‌خواهيد مطمئن باشيد كه آنچه را كه براي آن پرداخت مي‌كنيد دريافت مي‌كنيد و به همين دليل است كه تبليغات با تبليغات بنري يك سرمايه‌گذاري عالي است.

بازاريابي اينترنتي

اگر در حال حاضر از بازاريابي اينترنتي استفاده مي كنيد، به احتمال زياد مي دانيد چه چيزي سودآورتر است. از بهترين فروشندگان خود براي ارتباط با ساير محصولات مرتبط و ايجاد فروش اضافي استفاده كنيد. اين محصولات تقريباً تضمين شده‌اند كه سودآور باشند و به اندازه محصولات غيرمرتبط از شما نيازي به تبليغ ندارند. اين يك ابزار عالي براي مشتريان و مشتريان احتمالي شما است. زماني كه مي‌خواهيد تجارت اينترنتي خود را توسعه دهيد، پيدا كردن جايگاه مناسب بسيار مهم است. بنابراين چيزي را بيابيد كه با تلاش هاي بازاريابي خود مخاطب مناسب را هدف قرار دهيد. اين مي تواند يك استثناي نادر براي توصيه در مورد عدم مخلوط كردن زندگي شخصي خود با تجارت باشد. اين عمدتا به اين دليل است كه اين نوع كار كم فشار است و مي تواند به عنوان يك سرگرمي ديده شود. با همسرتان جمع شويد و اين كار را يك كار گروهي كنيد!

اطمينان حاصل كنيد كه مصرف كنندگان كلمه "سريع" را در تبليغات شما مي بينند و احساس سرعت ايجاد مي كنند. استفاده از كلمات "آسان" و "ساده" را به عنوان بخشي از بازاريابي اينترنتي خود در نظر بگيريد. اين يك راه فوق العاده تبليغات براي بهبود فروش شما است. به مشتريان خود اجازه دهيد در صورت خريد به تعداد، قيمت عمده فروشي را بپردازند. شما مي توانيد با اقلام عمده فروشي كه مي فروشيد سود به دست آوريد و براي افزايش ميزان فروش بسيار عالي است. پروژه هايي كه در ابتدا موفقيت آميز نبودند را رها نكنيد. ممكن است اخيراً كار نكرده باشد، اما اكنون مي تواند بهتر از بار اول كار كند. اينترنت هميشه در حال تغيير است و مردم هميشه استفاده هاي جديدي دارند. براي چيزهايي كه موفق نيستند پول نگذاريد. فقط صبر كن. شما مي توانيد وب سايت خود را طوري بازاريابي كنيد كه بيشتر شبيه يك مكان اجتماع يا باشگاه باشد تا يك تجارت. اگر مردم براي صحبت با ساير مشتريان بازگردند، سايت شما شاهد افزايش ترافيك خواهد بود. اين كار باعث مي شود كه سايت شما براي شما خاطره انگيز تر شود.

سرفصل تبليغات

سعي كنيد سرفصل خود را ويرايش كنيد ines و محتوا را به طور منظم و تماشا كنيد تا ببينيد چه چيزي كار مي كند و چه چيزي تبليغات بايد تغيير كند. هنگامي كه لحني را كه به بهترين شكل شما را نشان مي دهد، پيدا كرديد، به آن پايبند باشيد و تصوير جديد و منسجم خود را تقويت كنيد. آيا به دنبال راهي موثر براي بازاريابي وب سايت خود هستيد؟ به بازديدكنندگان دليل خوبي براي ارائه آدرس ايميل خود بدهيد تا بتوانيد ليست انتخاب خود را افزايش دهيد. اگر احتمالاً چيزي براي آنها وجود داشته باشد، افراد ممكن است آدرس ايميل خود را به شما ارائه دهند! تاجر كوچك بازارهاي بزرگ اينترنتي را بسيار رقابتي خواهد يافت. براي پيشروي، قيمت‌هاي خود را اغلب تنظيم كنيد و قيمت‌هاي رقباي خود را هنگام انجام اين كار در نظر بگيريد.

از اين توصيه استفاده تبليغات كنيد تا كسب و كار خود را به سطح بالاتري ببريد. واضح است كه هر كارآفريني كه علاقه مند به گسترش پايگاه مشتري خود است، بايد پتانسيل بازاريابي اينترنتي را درك كند. اين دستورالعمل ها استراتژي بازاريابي اينترنتي فعلي شما را بهبود مي بخشد، كه به شما كمك مي كند تا مشتريان بيشتري را جذب كنيد.

منبع

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%ac%d8%a7%d8%af%d9%87-%d9%82%d8%af%db%8c%d9%85-%da%a9%d8%b1%d8%ac/

منبع

https://aradholding.com/%d9%85%d8%ac%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%ad%db%8c%d8%b7%db%8c/

موفقيت در تبليغات

۱۱ بازديد

آيا نمي دانيد چگونه مي توانيد شروعي عالي در فروش املاك تجاري داشته باشيد؟ اجاره بيلبورد تبليغاتي در بلوار جمهوري كرج بازار وسيعي در املاك تجاري بدون توجه به جايي كه هستيد وجود دارد. علاوه بر اين، اگر به استراتژي هاي درست بازار علاقه مند هستيد، به راحتي مي توانيد شغل بسيار پر رونقي در اين صنعت پيدا كنيد. از اين نكات براي يافتن توصيه هاي خوب براي شروع عالي در يك سرمايه گذاري پر بار استفاده كنيد.

برنامه ريزي تبليغاتي

برنامه ريزي شهري با كاربري مختلط يك استراتژي توسعه املاك و مستغلات است كه مي تواند به ميزان قابل توجهي به ارزش ملك مي افزايد. مجري تبليغات محيطي بلوار جمهوري كرج ملكي كه در محله اي قرار دارد كه براي كاربري مختلط برنامه ريزي شده است، مغازه ها، خدمات و پروژه هاي عمومي در نزديكي آن قرار دارد. در يك توسعه با كاربري مختلط، گام‌هاي زيادي براي بهبود ويژگي محلي محله و كاهش اتكاي ساكنان به خودرو برداشته مي‌شود. خانه اي در چنين محله اي مي تواند ارزشمند باشد - و زندگي در آن لذت بخش باشد!

تبليغات براي املاك

براي اينكه واقعاً در املاك و مستغلات درآمد داشته باشيد، بايد از همان روزي كه ملك را خريداري مي كنيد، آن را به دست آوريد، نه اينكه به افزايش قيمت در طول زمان متكي باشيد. همانطور كه چند سال گذشته نشان داده است، قيمت ها مي توانند كاهش يابند و همچنين افزايش پيدا كنند. اما يافتن يك خانه مستحكم كه نياز به تعميرات زيادي نداشته باشد، در نهايت پرداخت خواهد شد و مي توان آن را در برابر سهام فروخت.

هزينه مالياتي تبليغات

دانستن هزينه ماليات در منطقه شما بخشي جدايي ناپذير از سرمايه گذاري در املاك و مستغلات است. مبلغي كه به عنوان ماليات پرداخت مي كنيد مي تواند بين جريان نقدي مثبت و منفي تفاوت ايجاد كند. با مشاور املاك خود، شهرداري هاي محلي و يك متخصص مالياتي مشورت كنيد تا وضعيت مالياتي خود را به خوبي كنترل كنيد.

انتخاب كمپين تبليغاتي مناسب

هنگام انتخاب ملك، توجه به نرخ ماليات محل مهم است. از آنجايي كه هزينه هاي بسته شدن شامل ماليات بر دارايي متناسب است، وجوه مورد نياز براي بستن معامله را افزايش مي دهد. هر چه نرخ ماليات بالاتر باشد، پول بيشتري براي بستن امانت نياز داريد و در طول سال ها ماليات بيشتري پرداخت خواهيد كرد.

بازرسي تبليغاتي

شما بايد پولي را كه قرار است براي بررسي دقيق هزينه كنيد در بودجه خود بگنجانيد. هنگامي كه آپارتمان هاي خود را آماده كرديد، بايد آنها را بازرسي كنيد تا مطمئن شويد كه با استانداردهاي ايمني و كيفيت خاصي مطابقت دارند. اين فرآيند مي تواند بسيار پرهزينه باشد، به خصوص اگر آپارتمان شما در بار اول مورد بازرسي قرار نگيرد.

انواع تبليغات براي انواع مشاغل

بر اساس نوع كسب و كاري كه احتمالاً ملك را اشغال مي كند، اطلاعاتي در مورد تعداد و انواع مشاغل پيرامون هر ملك تجاري كه مد نظر شماست، به دست آوريد و مطالعه كنيد. اگر ده ها غذاخوري در شعاع پنج مايلي وجود داشته باشد، فضاي اغذيه فروشي يا رستوران ممكن است بهترين گزينه شما نباشد.

وام دهندگان براي تبليغات كسب و كار هاي نوپا

حتما در مورد وام دهندگان تجاري تحقيق كنيد. ممكن است بتوانيد در جايي كه انتظارش را نداريد چيزهاي زيادي پيدا كنيد. همچنين توجه داشته باشيد كه از شما خواسته مي شود پيش پرداخت سنگيني را پرداخت كنيد. به خاطر داشته باشيد كه اگر معامله به نتيجه برسد، معمولاً هيچ مسئوليت شخصي وجود نخواهد داشت و وام دهندگان تجاري ممكن است در صورت قرض گرفتن پيش پرداخت از وام دهنده ديگري ملايم باشند.

شبكه ايي از افرادي كه تبليغات حرفه ايي انجام مي دهند

هنگام بررسي خريد املاك تجاري، انجمن هاي محلي مانند انجمن هاي صاحبخانه و انجمن هاي صاحبان مشاغل را در منطقه خود بيابيد و از آنها بازديد كنيد. ممكن است بتوانيد بدون پرداخت هزينه عضويت در چند جلسه شركت كنيد (به استثناي هزينه يك وعده غذايي). به اين ترتيب مي توانيد شبكه اي از افرادي را راه اندازي كنيد كه قبلاً كارهايي را كه مي خواهيد انجام دهيد، انجام مي دهند. كارت ويزيت خود را فراموش نكنيد و از ديگران درخواست كارت كنيد!

سرمايه گذاري در املاك تجاري

شما تصميم گرفته ايد در املاك تجاري سرمايه گذاري كنيد، فكر خود را بزرگ نگه داريد! هنگام خريد يك آپارتمان پنج واحدي نياز به تامين مالي تجاري دارد. بنابراين، اگر قصد خريد ملك پنج واحدي را داشتيد، چرا ملكي با حداقل ده واحد دريافت نكنيد. برخورد با يك دارايي ده واحدي بسيار سخت تر از يك دارايي پنج واحدي نيست.

تبليغات براي گذران زندگي

اگر مي‌خواهيد براي امرار معاش خانه‌هاي خود را تغيير دهيد، بايد مطمئن شويد كه خودتان تبليغ مي‌كنيد. يك وب سايت داشته باشيد، كارت ويزيت بگيريد، در روزنامه ها براي خانه ها آگهي بگذاريد، و غيره. اگر مي خواهيد پول در بياوريد، بايد تبليغات با اين كار به عنوان يك تجارت رفتار كنيد، در غير اين صورت نمي توانيد انتظار نتايج تجاري را داشته باشيد.

شروع تبليغات در وب سايت

هنگامي كه شروع به تبليغ املاك خود از طريق يك وب سايت مي كنيد، بايد درك كنيد كه زمان بسيار كمي براي جلب توجه بازديدكنندگان داريد. اگر محتواي شما متمركز نباشد، بلافاصله هزاران خريدار بالقوه را از دست خواهيد داد. اگر مي خواهيد مشتري جذب كنيد، مطمئن شويد كه سايت شما متمركز است.

تبليغ پتانسيل درآمد تبليغات

هنگام فروش املاك تجاري خود بايد وقت تبليغات بگذاريد و پتانسيل درآمد آن را به درستي تبليغ كنيد. هنگامي كه يك خريدار بالقوه خريد يك ملك تجاري را در نظر مي گيرد، مهمترين عامل در تصميم گيري آنها پتانسيل درآمد ملك است. اگر در مورد پتانسيل ها صادق باشيد، بايد بتوانيد ملك را به سرعت بفروشيد.

تبليغ محلي 

ملك خود را براي فروش تبليغات به صورت محلي و خارج از منطقه خود تبليغ كنيد. بسياري از مردم فكر نمي كنند كه مردم خارج از شهر بخواهند املاك تجاري خود را بخرند. اگر قيمت پايين باشد، برخي از سرمايه گذاران خصوصي به املاك خارج از منطقه خود علاقه مند مي شوند.

مخاطبان خود را پيدا كنيد

اگر مي خواهيد در مورد فروش املاك تجاري بسيار بيشتر از آنچه در حال حاضر داريد بدانيد تا بتواند شغلي سودآور براي آينده شما باشد، مي توانيد با توصيه هاي اين مقاله شروع كنيد. وارد يك بازار عالي شويد و استراتژي هاي فروش را ياد بگيريد كه فروشندگان برتر امروز براي موفقيت از آنها استفاده مي كنند.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b1-%d8%ac%d9%85%d9%87%d9%88%d8%b1%db%8c-%da%a9%d8%b1%d8%ac/

مديران تبليغاتي

۱۱ بازديد

هنگامي كه ملك تجاري موجود خود را تبليغ مي كنيد، اين كار را به صورت محلي، بلكه منطقه اي و حتي ملي انجام دهيد. اجاره بيلبورد تبليغاتي در ميدان هفت تير اين مقاله نكاتي را ارائه مي دهد كه بايد براي هر كسي كه وارد حوزه املاك تجاري مي شود جالب باشد. قبل از اجاره سيم كشي خانه را تست كنيد.

بسياري از افراد مرتكب اشتباه بزرگي مي شوند كه فكر مي كنند فقط مردم محلي مي خواهند ملك خود را خريداري كنند. مجري تبليغات محيطي ميدان هفت تير نوسازي و خريد املاك تجاري به زمان بيشتري نياز دارد. هنوز هم يك راه عالي براي كسب سود خوب هنگام خريد و فروش آن است، اما هميشه به خاطر داشته باشيد كه اين فرآيند طولاني‌تر از خريد و فروش املاك مسكوني است.

تبليغات براي املاك مسكوني 

يكي از نكات مهمي كه هنگام سرمايه گذاري در املاك تجاري بايد به خاطر بسپاريد اين است كه بايد از هر جنبه اي متفاوت از املاك مسكوني به آن نگاه كنيد. دانستن اين موضوع از قبل مهم است زيرا به نسبت پيش پرداخت بسيار بالاتري نياز داريد و همچنين بايد دريابيد كه كدام وام دهندگان به شرايط خاص شما پاسخ خواهند داد. يكي از جنبه‌هايي كه امن‌تر از املاك مسكوني است، اين واقعيت است كه اعتبار شخصي شما در صورت وجود شرايط پيش‌بيني نشده منفي كه باعث مي‌شود معامله پيش از موعد پايان يابد، آسيب نخواهد ديد.

درك زبان حقوقي براي تبليغ كنندگان

بهتر است قبل از خريد املاك تجاري با يك وكيل املاك مشورت كنيد. درك تمام زبان حقوقي و قوانيني كه در خريد املاك تجاري وجود دارد ضروري است. يك وكيل املاك به شما كمك مي كند تا اصطلاحات حقوقي را مرور كنيد و به روشي آسان براي شما توضيح دهد. بررسي پريزها براي اطمينان از درستي سيم كشي ارزان، آسان و سريع است. سيم كشي معيوب نه تنها مي تواند خطر آتش سوزي ايجاد كند، بلكه ممكن است به وسايل الكترونيكي حساس شما مانند رايانه و تلويزيون نيز آسيب برساند. قبل از امضاي اجاره نامه از صاحبخانه بخواهيد تعميرات لازم را انجام دهد.

تجربه هاي تبليغاتي

خواندن نظرات مجتمع هاي آپارتماني كار بسيار خوبي است كه قبل از امضاي قرارداد اجاره انجام مي شود. مطمئناً نماينده اجاره يك تور خوب به شما ارائه مي دهد و همه چيزهاي خوبي را كه براي ديدن وجود دارد توضيح مي دهد، اما شخصي كه قبلاً در آنجا زندگي كرده است مي تواند بررسي عميق تري از اجاره آينده شما را به شما ارائه دهد. مديريت اتفاقات تاريك در مجتمع را كنار مي‌گذارد، در حالي كه بررسي‌هاي نوشته شده توسط مديران، حس نزديك‌تري به حقيقت دارند.

تبليغات در فضاي باز

اگر به دنبال خريد و سپس اجاره ملك تجاري هستيد، سعي كنيد ساختماني را پيدا كنيد كه فضاي زيادي داشته باشد. تلاش براي اجاره خانه هايي كه خيلي كوچك هستند كار سختي خواهد بود-- مردم مي خواهند در يك منطقه وسيع باشند، نه يك منطقه كلاستروفوبيك. داشتن يك شريك تجاري در ماجراجويي هاي خود در املاك تجاري عاقلانه تر است. با كمك شخص ديگري، پول بيشتري براي سرمايه گذاري در املاك خواهيد داشت. همچنين، مطمئناً داشتن كسي كه در مورد تصميمات مهم املاك و مستغلات با او صحبت مي كند، ضرري ندارد. نظرات يك شخص ديگر واقعا مي تواند به شما كمك كند تا بهترين حركت هاي تجاري ممكن را انجام دهيد.

خريدار املاك تجاري

اگر براي اولين بار خريدار املاك تجاري هستيد، ممكن است بخواهيد يك كارگزار، وكيل يا وام دهنده املاك تجاري كه به تازگي مجوز گرفته است را امتحان كنيد. آنها را براي افراد با تجربه تر در اين زمينه ارسال كنيد. كار با افراد با تجربه در اين زمينه به شما اطمينان بيشتري در خريد املاك تجاري مي دهد.

هنگامي كه در حال مذاكره براي يك قطعه زمين در مورد خريد املاك تجاري خود هستيد، بايد پيشنهادات اوليه را براي تعيين محدوده اي كه مايل به پرداخت هستيد ارائه دهيد. باز كردن بحث ها يك تاكتيك قوي است كه نشان مي دهد شما مي دانيد چه مي خواهيد براي فروشندگان بالقوه.

موفقيت در تبليغات

براي مشاهده موفقيت در املاك تجاري، بايد به فرمول هاي جديد عادت كنيد. خريد ملك مسكوني به فرمول هاي خاصي نياز دارد، اما آنهايي كه در املاك تجاري استفاده مي شوند مي توانند بسيار متفاوت باشند. يادگيري تفاوت ها مي تواند به شما كمك كند تا سود بيشتر و كاهش ضرر را در تمام دارايي هاي خود مشاهده كنيد.

املاك تجاري 

اگر قصد داريد اجاره املاك تجاري را دريافت كنيد، بايد مراقب افزايش اجاره باشيد. اينها مي توانند يك مقدار دلار ثابت باشند يا مي توانند با يك فرمول تعيين شوند. شما بايد مطمئن شويد كه از قبل به اندازه كافي تحقيق كرده ايد تا از غافلگيري از اين افزايش هاي ناگهاني جلوگيري كنيد.

هنگامي كه به دنبال خريد يك ملك تجاري هستيد، ممكن است بخواهيد به مناطقي كه محلي براي شما نيستند نگاه كنيد. املاك تجاري وجود دارد كه در همه جا براي فروش هستند. برخي از آنها قيمت مناسب تري نسبت به بقيه دارند. اگر سرمايه گذاري اوليه كمتري را كم كنيد، مي توانيد از يك ملك تجاري بسيار سريعتر سود كسب كنيد.

تبليغات براي خودتان چگونه صورت مي گيرد

اگر مي‌خواهيد براي امرار معاش خانه‌هاي خود را تغيير دهيد، بايد مطمئن شويد كه خودتان تبليغ مي‌كنيد. يك وب سايت داشته باشيد، كارت ويزيت بگيريد، در روزنامه ها براي خانه ها آگهي بگذاريد، و غيره. اگر مي خواهيد پول در بياوريد، بايد با اين كار به عنوان يك تجارت رفتار كنيد، در غير اين صورت نمي توانيد انتظار نتايج تجاري را داشته تبليغات باشيد.

تبليغات از طريق وب سايت

وقتي شروع به تبليغ املاك خود از طريق يك وب سايت مي كنيد، بايد بدانيد كه زمان بسيار كمي براي جلب توجه بازديدكنندگان داريد. اگر محتواي شما متمركز نباشد، بلافاصله هزاران خريدار بالقوه را از دست خواهيد داد. اگر مي خواهيد مشتري جذب كنيد، مطمئن شويد كه سايت شما متمركز است. هنگام فروش املاك تجاري خود بايد وقت بگذاريد و پتانسيل درآمد آن را به درستي تبليغ كنيد. هنگامي كه يك خريدار بالقوه خريد يك ملك تجاري را در نظر مي گيرد، مهمترين عامل در تصميم گيري آنها پتانسيل درآمد ملك است. اگر تبليغات در مورد پتانسيل ها صادق باشيد، بايد بتوانيد ملك را به سرعت بفروشيد.

تبليغات محلي و منطقه ايي

  اگر قيمت ها به اندازه كافي پايين باشد، سرمايه گذاران خصوصي املاك خارج از منطقه خود را خريداري مي كنند.

يادگيري بيشتر در مورد املاك تجاري تبليغات استفاده ارزشمندي از زمان خريدار و فروشنده است. اميدواريم اين مقاله چند نكته در خور توجه ارائه كرده باشد. افراد آگاه تر كه وارد بازار تجاري مي شوند، به احتمال زياد بهترين معاملات را در خريد و فروش پيدا مي كنند.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%85%db%8c%d8%af%d8%a7%d9%86-%d9%87%d9%81%d8%aa-%d8%aa%db%8c%d8%b1/

تبليغات زمان بر

۹ بازديد

 

مبتني بر آگهي را براي خرده‌ فروشان رسانه برتر فراهم مي‌كند و قصد دارد در دو سال آينده به 300 مكان افزايش يابد. اجاره بيلبورد تبليغاتي در جاده قديم كرج اين شبكه با دستيابي به بيش از 300000 مصرف كننده ماهانه، پلتفرم نرم افزار را به دليل عمق، مقياس پذيري و آن انتخاب كرد و معتقد است دري را براي ارتباط پايدار با مشتريان پس از خروج از فروشگاه باز كرده است.

بينندگان از طريق تبليغات ديجيتالي با استفاده از كدهاي و برچسب‌هاي به تجربه تلفن همراه سوق داده مي‌شوند. مجري تبليغات محيطي جاده قديم كرج با تعامل با منوي تلفن همراه، مصرف كنندگان مي توانند به جزئيات محصول، پيشنهادات ويژه، تخفيف ها، رسانه هاي جرياني و هر مورد نظر تبليغ كننده دسترسي داشته باشند.

پلتفرم پيشرو تبليغاتي

مايكل فيتس، مدير عامل گفت: «افزودن يك راه‌ حل موبايل توسط به پلتفرم پيشرو خود به اجازه مي‌دهد تا از محتواي صنعت رسانه براي تعامل مستقيم با مصرف‌كنندگان استفاده كند.  شركت تبليغاتي و بازاريابي آراد اين در زماني اتفاق مي افتد كه 85٪ از همه مصرف كنندگان از دستگاه هاي تلفن همراه خود در خرده فروشي استفاده مي كنند تا اطلاعات محصول را براي تصميم گيري خريد و همچنين كوپن ها و تخفيف ها به دست آورند. صرف كنندگان رسانه ما بر اساس تمايل آنها براي ديدن و شنيدن رسانه قبل از خريد، بهترين گزينه براي دسترسي به دستگاه هاي تلفن همراه هستند.

بازديد هاي فروشگاهي

با توجه به اينكه خريداران از 15 تا 30 دقيقه در هر بازديد در فروشگاه جستجو مي كنند، نمايشگرهاي پلاسما 55 اينچي حلقه هاي پنج دقيقه اي با اسلات هاي 15 ثانيه اي اجرا مي كنند. نيمي از محتوا به تبليغات اختصاص داده شده است، در حالي كه 20٪ از زمان صفحه نمايش براي پيام هاي سفارشي توسط مديران محلي از طريق استفاده مي شود.

زمان‌هاي ديگر در اين حلقه، مخاطبان شبكه را قادر مي‌سازد از «ايستگاه‌هاي شنود تلفن همراه» و «نمايش‌هاي انحصاري كنسرت» بهره ببرند، جايي كه كنسرت‌هاي هنرمنداني مانند رولينگ استونز و آئرو اسميت در ساعت 7 بعد از ظهر جمعه‌شب‌ها در همه مكان‌ها پخش مي‌شود. مدير عامل شركت مي‌گويد: رسانه‌هاي ديجيتال را در خرده‌فروشي فراهم مي‌كند تا به مصرف‌كنندگان اطلاع دهد، در حالي كه برندها را تبليغ مي‌كند و درآمد جديدي براي شركاي خرده‌فروش ايجاد مي‌كند. ما خوشحاليم كه اضافه شدن اكنون به اجازه مي دهد تا با بينندگان بيشتر تعامل داشته باشد و در عين حال درآمد تبليغاتي را از و بودجه موبايل به طور موثر جذب كند. براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد راه‌حل هاي و موبايل براي آزمايش رايگان اين پلت فرم درخواست دهيد.

ارائه دهنده محتواهاي بالغ تبليغاتي

اولين ارائه دهنده جهاني نرم افزار علامت ديجيتال مبتني بر ابر است. رويكرد خودكار و برنده جوايز آن براي مديريت محتوا بالغ، قابل اعتماد و قوي است و به شبكه هاي ديجيتال خارج از خانه ظرفيت نامحدودي براي رشد بدون اضافه كردن پرسنل مي دهد. پلت فرم پيچيده و پخش كننده رسانه كارآمد، هزينه استقرار شبكه را كاهش مي دهد. رشد مداوم پايگاه مشتريان گسترده و تعهد به پيش‌بيني و پاسخگويي به روندهاي صنعت، راه‌حل‌هاي علامت ديجيتال آن را به شرطي مطمئن براي آينده شبكه‌هايي با حتي پيچيده‌ترين نيازها تبديل كرده است. 

امكانات تبليغ كنندگان

به تبليغ‌ كنندگان اين امكان را مي‌دهد كه مستقيماً از طريق ما كه با برترين خرده‌ فروشان رسانه در سراسر ايالات متحده مستقر شده‌اند، به مشتريان دسترسي پيدا كنند. اين خرده فروشان مستقل با ما همكاري كرده اند تا تجربيات رسانه هاي ديجيتال آموزنده، تعاملي و جذاب را به مصرف كنندگان خود ارائه دهند و در عين حال درآمدهاي جديدي از تبليغ كنندگاني كه مايل به جذب مشتريان در خرده فروشي هستند، ايجاد كنند. شبكه تلويزيوني سلامت، يك سيستم آموزش و سرگرمي بيماران مبتني بر شواهد براي پزشك عمومي، بهداشت وابسته، متخصصان و مناطق انتظار بيمارستان است. ويدئوي ديد و صداي كامل با هدف بهبود اثربخشي و كارايي مراقبت‌هاي بهداشتي در استراليا بر روي صفحه‌هاي 32 و 42 اينچي اجرا مي‌شود.

بهبود سلامت مردم با تبليغات هدفمند

دكتر متيو كالن، مدير عامل، گفت: «با اجراي محتوايي كه براي بهبود سواد سلامت و خود مديريتي بيمار طراحي شده است، ضروري است كه به طور قابل اعتماد و با بالاترين استانداردهاي كيفيت كار كند. به اين ترتيب، ما براي ويژگي‌هايي مانند پلتفرم تبليغات خودكار و كنترل صوتي آن، به تبديل شديم كه به ما امكان مي‌دهد به راحتي در حين رشد، تجربه بيمار را حفظ و ارتقا دهيم.»

حلقه محتواي مبتني بر تبليغات با توجه به زمان اقامت 35 دقيقه‌اي كه بيماران در مطب پزشكان تجربه مي‌كنند، براي مشتريان سلامت و تندرستي مرتبط است. يك ساعت بهينه معمولاً از 27 دقيقه محتواي سرمقاله، دو دقيقه تبليغات محلي، شش دقيقه اخبار و آب و هوا و 24 دقيقه محتواي پولي تشكيل شده است. مشتريان شامل دولت هاي استراليا، بيمه هايي مانند و سازمان هاي تجاري مانند هستند. معاون رئيس در گفت: تلاش مي كند تا مورد اعتماد ترين واسطه دانش در سيستم مراقبت هاي بهداشتي استراليا باشد و ما مشتاقانه منتظر حمايت از شبكه در دستيابي به اين هدف هستيم كه در حال توسعه و افزايش اندازه است."

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد رويكرد خودكار به براي يك آزمايش رايگان درخواست دهيد.

 

رويكرد خودكار تبليغات

اولين ارائه دهنده جهاني نرم افزار علامت ديجيتال تبليغات مبتني بر ابر است. رويكرد خودكار و برنده جوايز آن براي مديريت محتوا بالغ، قابل اعتماد و قوي است و به شبكه هاي ديجيتال خارج از خانه ظرفيت نامحدودي براي رشد بدون اضافه كردن پرسنل مي دهد. پلتفرم پيچيده و خط پخش كننده هاي هوشمند مقرون به صرفه، ، هزينه استقرار شبكه را كاهش مي دهد. رشد مداوم پايگاه مشتري گسترده و تعهد به پيش‌بيني و پاسخگويي به روندهاي صنعت، راه‌حل‌هاي علامت ديجيتال آن را به شرطي مطمئن براي آينده شبكه‌هايي با حتي پيچيده‌ترين نيازها تبديل كرده است. 

 

درباره رسانه سلامت تونيك

يك شركت رسانه سلامت است كه محتواي بهداشتي تبليغات مبتني بر شواهد را براي مصرف كنندگان در اتاق انتظار پزشكان توليد و توزيع مي كند. اين بزرگترين شبكه سلامت خارج از خانه استراليا با 3500 مكان است. اين محتوا براي بهبود سواد سلامت، توانايي بيماران براي مديريت خود، هدايت تمرين مبتني بر شواهد و كاهش عوارض جانبي - تسهيل نتايج بهتر براي بيماران، پزشكان و صنعت بهداشت استراليا طراحي شده است.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%ac%d8%a7%d8%af%d9%87-%d9%82%d8%af%db%8c%d9%85-%da%a9%d8%b1%d8%ac/

 

منبع:

https://aradholding.com/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c/

 

 

تبليغات نجات بخش

۱۰ بازديد

يك مفهوم ديجيتال جديد و ابتكاري براي تبليغات ديجيتال رسانه اي خارج از خانه در ايرلند است. در واقع اجاره بيلبورد تبليغاتي در اتوبان همت آنقدر طولاني است كه مي توان آن را به قديمي ترين تمدن ها رديابي كرد. در حالي كه تبليغات در طول زمان تغيير كرده است، تبليغات هنوز هم امروزه به طور گسترده مورد استفاده قرار مي گيرد. با اين حال، ديجيتال نحوه مشاهده و تعامل ما با محتوا را تغيير مي دهد. اگرچه بيلبوردهاي سنتي هنوز رايج هستند، اما ممكن است از اوج خود گذشته باشند. مجري تبليغات محيطي اتوبان همت ديجيتال خارج از خانه گام بعدي براي نمايش محتواي جالب و جذب بينندگان است. در سال‌هاي اخير، ديجيتال خارج از خانه گسترده‌تر، نوآورانه‌ تر و توانمندتر شده است. اين فناوري به دارندگان تابلوهاي ديجيتال امكان مي دهد محتواي جذاب و متناسب با مصرف كنندگان ارائه دهند. صاحبان رسانه هاي تبليغاتي در فضاي باز بايد از ديجيتال شدن سود ببرند.

درون مايه تبليغات جذاب

شركت پيشرو در فناوري تبليغات است كه نرم‌افزار ساينيج ديجيتال خودكار ايمن و قابل اعتماد را به صاحبان رسانه و اپراتورها در سراسر جهان ارائه مي‌كند. اگر برندي بخواهد به مخاطبان وسيعي دست يابد، رويكرد يك اندازه متناسب با همه سنتي بهترين تكنيك نيست. شركت تبليغاتي و بازاريابي آراد تبليغات همه چيز در مورد ايجاد يك تجربه و ارتباط فوري با بينندگان است. همچنين قابليت ادغام فناوري هاي شخص ثالث مانند صفحه نمايش لمسي يا موبايل را دارد. با در نظر گرفتن اين موضوع، ديجيتال خارج از خانه تعداد بي پاياني از امكانات خلاقانه دارد. در رابطه با تعامل، كمپين هايي كه مصرف كنندگان را تشويق مي كنند تا در پيام برند شركت كنند، معمولاً كمپين هايي هستند كه تسلط دارند.

سرويس بهداشت ملي كمپيني ايجاد كرد كه به بينندگان اجازه مي داد به صورت مجازي با تلفن همراه خود خون اهدا كنند. با تركيب و موبايل، تبليغ‌كنندگان مي‌توانند تعامل با مصرف‌كنندگان را به حداكثر برسانند.

برنامه ريزي انعطاف پذير

وقتي صحبت از زمان و طول كمپين به ميان مي آيد، انعطاف پذير است. به جاي چرخه كمپين دو يا چهار هفته اي سنتي، يك كمپين مي تواند در هر زماني شروع و پايان يابد. از آنجايي كه نيازي به تكنسين براي نصب پوسترهاي جديد نيست، ديجيتال امكان تغيير خلاقيت ها را در زمان واقعي ارائه مي دهد. فناوري بي سيم به كاربران امكان آپلود و زمان بندي محتوا را از راه دور مي دهد.

يك مثال عالي، كمپين كسوف سال است. داده هاي نجومي براي هر مكان به زمان دقيق و مسير حركت ماه و خورشيد استفاده شد. دسترسي و انعطاف پذيري كه ارائه مي دهد، يك تغيير بازي براي صنعت است. اكنون، تبليغ‌كنندگان مي‌توانند محتواي خود را وصل كنند و در عرض چند ثانيه به صورت زنده پخش شوند.

كمپين هاي بسيار هدفمند

با داده هاي بلادرنگ، ديجيتال خارج از خانه محتواي مرتبط و خاص را به مشتريان بالقوه ارائه مي دهد. تبليغات استاتيك سنتي معمولاً براي يك جمعيت شناسي تنظيم مي شوند. مي‌تواند نسخه‌هاي مختلفي از يك كمپين را در مكان‌هاي مختلف بر اساس مخاطب، زمان روز، فصل، آب و هوا و موارد ديگر ارائه دهد.

در نتيجه، تبليغات بلادرنگ رشد را افزايش مي‌دهد، زيرا براي بازارياباني كه مي‌خواهند بر اساس داده‌هاي خاص، مخاطبان را هدف قرار دهند، جذابيت دارد. اين فناوري به برندها اين توانايي را مي دهد كه با پيام مناسب در قالبي خودكار و پويا به افراد مناسب دست يابند.

Dove كمپيني طراحي كرد كه داده هاي مربوط به آب و هوا را با يك بيلبورد ديجيتال همگام سازي كرد. با اين داده ها، بازيگر زن كمپين هر بار كه باران مي باريد با يك محصول دوش مي گرفت. اين كمپين يك روز غم انگيز نيويورك را به يك تجربه سرگرم كننده و جذاب تبديل كرد.

آيا بايد بيلبوردهاي استاتيك خود را با ديجيتال معامله كنيد؟

تغيير به ديجيتال يك سرمايه گذاري براي آينده است. برندها مي‌خواهند به شيوه‌اي هيجان‌انگيز و چشم‌نواز تبليغ كنند و در عصر پربار اطلاعات امروزي، به دنبال هدف قرار دادن افرادي هستند كه واقعاً از ديدن محتواي آنها سود مي‌برند. صفحه نمايش هاي ديجيتال خلاقيت و انعطاف پذيري را ارائه مي دهند كه سنتي به سادگي نمي تواند ارائه دهد.

ديجيتال مزاياي بلندمدتي براي صاحبان رسانه دارد. بدون دردسر استخدام افراد براي چرخش خلاقيت هاي كمپين، بيلبوردهاي ديجيتال هزينه عملياتي كمتري نسبت به همتايان ثابت خود دارند. با ظرفيت تقريباً نامحدود براي موجودي تبليغات و انعطاف پذيري براي شارژ نرخ هاي مختلف در زمان هاي مختلف، ديجيتال در دراز مدت درآمد بسيار بيشتري نسبت به يك بيلبورد ثابت ايجاد مي كند.


آيا هرگز به طور كامل ديجيتال خواهد شد؟

يك عنصر اصلي در تبليغات است و پيشرفت در فناوري و داده ها به آن كمك كرده تا به يك رسانه مدرن و تازه تبديل شود. در حالي كه سنتي ممكن است ما را به اين زودي ترك نكند، ديجيتالي قطعا راه آينده است.

در حالي كه ايده زندگي در لبه و رسيدن به فرودگاه 30 دقيقه قبل از پرواز جذاب به نظر مي رسد، بسياري از ما خود را در حال نشستن در دروازه مي دانيم و ساعت ها فرصت داريم. حقيقت اين است كه بيشتر زمان در فرودگاه به انتظار سپري مي شود.

در واقع، شوراي بين‌المللي فرودگاه‌ها گزارش داد كه زمان انتظار فرودگاهي جهاني به طور متوسط ​​137 دقيقه است. با اين حال، 47 درصد از اين زمان تلف مي شود. اين بدان معناست كه بسياري از فرودگاه ها درآمد قابل توجهي از تبليغات را از دست مي دهند.

مسافران با كمي كار در انتظار پرواز خود، مخاطبان بسيار اسير هستند. اين، هنگامي كه با يك شبكه ديجيتال ساينيج قوي تركيب مي‌شود، باعث مي‌شود فرودگاه‌ها بتوانند از آن ۶۴ دقيقه اضافي استفاده كنند.

برخلاف آنلاين، تلويزيون و راديو، كه در آن به مصرف‌كنندگان اجازه مي‌دهند تبليغات را به‌كلي رد كنند، مسافران نمي‌توانند زودتر سوار هواپيما شوند. هنگامي كه اين كار با كمپين هاي چشم نواز و خلاقانه تركيب مي شود، منجر به بازگشت سرمايه عالي براي تبليغ كنندگان مي شود.

در حقيقت، كمپين روز سنت پاتريك 2016 جيمسون در فرودگاه گاتويك لندن نمونه بارز تاثيري است كه يك كمپين موفق فرودگاهي مي تواند داشته باشد.


جيمسون همراه با غرفه عكس خود، نمايشگرهاي تبليغات ترمينال را براي پخش محتواي زنده و تبليغات همراه در اختيار گرفت. بيش از 100000 مسافر اين كمپين را در مدت سه روز مشاهده كردند. اين به افزايش 39 درصدي فروش جيمسون در فروشگاه معاف از گمرك كمك كرد.

براي انطباق با كمپين‌هاي خلاقانه مانند جيمسون و جلب علاقه تبليغ‌كنندگان، فرودگاه‌ها بايد راه‌حلي انعطاف‌پذير داشته باشند. بيلبوردهاي استاتيك به سادگي آن را قطع نميكنند و صدها صفحه نمايش ديجيتال جداگانه مديريت آن دشوار خواهد بود.


اينجاست كه يك شبكه ديجيتال ساينيج وارد مي شود

با وجود يك شبكه ديجيتال ساينيج، كمپين ها در عرض چند دقيقه در صدها صفحه نمايش راه اندازي مي شوند. نرم افزار ديجيتال ساينيج زمان بندي هر صفحه نمايش را بر اساس مخاطب هدف، دسترسي مشخص، زمان روز و ساير معيارهاي تبليغات سفارشي خودكار مي كند. به اين ترتيب، هر تبليغي در زمينه مناسب پخش مي شود كه براي بينندگان و تبليغ كنندگان به طور يكسان سودمند است.


درباره تبليغات ديجيتال

با امكان مديريت موثر محتواي پويا در سراسر شبكه هاي جهاني پيچيده، بيش از 120000 نمايش را در مكان هايي مانند فرودگاه ها، مراكز خريد، كلينيك هاي بهداشتي و سينما قدرت مي دهد. مجموعه نرم‌افزاري شامل براي توزيع محتوا، پخش و اثبات عملكرد، براي در دسترس بودن موجودي فروش و توليد پيشنهاد، براي قرار گرفتن در معرض خريداران جديد از طريق يك راه‌حل ديجيتالي برنامه‌ريزي شده سفارشي شده خارج از خانه است.

درباره تبليغات فضاي باز

طيف منحصر به فرد محصولات تبليغات اين شركت به طور خاص در ايرلند براي محوطه هاي جلويي، چندتايي، فروشگاه هاي گروه نماد، مجوزهاي خارج از كشور و ساير مكان ها طراحي شده است. صفحه‌ نمايش‌هاي ديجيتالي تمام حركتي، روشنايي بالا و هوشمند از پيشرفته‌ترين سيستم راه‌حل‌هاي تغذيه مي‌شوند. طيف محصولات در حال حاضر به صورت استراتژيك در ورودي هر دو گروه بزرگراه قرار دارند. در حال حاضر به مشتريان در طيف وسيعي از مشتريان روبه‌رو مي‌شود، از جمله اتومبيلراني. دارايي، ماليه، سرمايه گذاري؛ غذا و نوشيدني؛ سوخت؛ سينما; سلامتي؛ بخت آزمايي؛ تنقلات و بستني.

منبع

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d9%87%d9%85%d8%aa/


منبع

https://aradholding.com/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c/