تبليغات نجات بخش

سرمايه گذاري

تبليغات نجات بخش

۱۰ بازديد

يك مفهوم ديجيتال جديد و ابتكاري براي تبليغات ديجيتال رسانه اي خارج از خانه در ايرلند است. در واقع اجاره بيلبورد تبليغاتي در اتوبان همت آنقدر طولاني است كه مي توان آن را به قديمي ترين تمدن ها رديابي كرد. در حالي كه تبليغات در طول زمان تغيير كرده است، تبليغات هنوز هم امروزه به طور گسترده مورد استفاده قرار مي گيرد. با اين حال، ديجيتال نحوه مشاهده و تعامل ما با محتوا را تغيير مي دهد. اگرچه بيلبوردهاي سنتي هنوز رايج هستند، اما ممكن است از اوج خود گذشته باشند. مجري تبليغات محيطي اتوبان همت ديجيتال خارج از خانه گام بعدي براي نمايش محتواي جالب و جذب بينندگان است. در سال‌هاي اخير، ديجيتال خارج از خانه گسترده‌تر، نوآورانه‌ تر و توانمندتر شده است. اين فناوري به دارندگان تابلوهاي ديجيتال امكان مي دهد محتواي جذاب و متناسب با مصرف كنندگان ارائه دهند. صاحبان رسانه هاي تبليغاتي در فضاي باز بايد از ديجيتال شدن سود ببرند.

درون مايه تبليغات جذاب

شركت پيشرو در فناوري تبليغات است كه نرم‌افزار ساينيج ديجيتال خودكار ايمن و قابل اعتماد را به صاحبان رسانه و اپراتورها در سراسر جهان ارائه مي‌كند. اگر برندي بخواهد به مخاطبان وسيعي دست يابد، رويكرد يك اندازه متناسب با همه سنتي بهترين تكنيك نيست. شركت تبليغاتي و بازاريابي آراد تبليغات همه چيز در مورد ايجاد يك تجربه و ارتباط فوري با بينندگان است. همچنين قابليت ادغام فناوري هاي شخص ثالث مانند صفحه نمايش لمسي يا موبايل را دارد. با در نظر گرفتن اين موضوع، ديجيتال خارج از خانه تعداد بي پاياني از امكانات خلاقانه دارد. در رابطه با تعامل، كمپين هايي كه مصرف كنندگان را تشويق مي كنند تا در پيام برند شركت كنند، معمولاً كمپين هايي هستند كه تسلط دارند.

سرويس بهداشت ملي كمپيني ايجاد كرد كه به بينندگان اجازه مي داد به صورت مجازي با تلفن همراه خود خون اهدا كنند. با تركيب و موبايل، تبليغ‌كنندگان مي‌توانند تعامل با مصرف‌كنندگان را به حداكثر برسانند.

برنامه ريزي انعطاف پذير

وقتي صحبت از زمان و طول كمپين به ميان مي آيد، انعطاف پذير است. به جاي چرخه كمپين دو يا چهار هفته اي سنتي، يك كمپين مي تواند در هر زماني شروع و پايان يابد. از آنجايي كه نيازي به تكنسين براي نصب پوسترهاي جديد نيست، ديجيتال امكان تغيير خلاقيت ها را در زمان واقعي ارائه مي دهد. فناوري بي سيم به كاربران امكان آپلود و زمان بندي محتوا را از راه دور مي دهد.

يك مثال عالي، كمپين كسوف سال است. داده هاي نجومي براي هر مكان به زمان دقيق و مسير حركت ماه و خورشيد استفاده شد. دسترسي و انعطاف پذيري كه ارائه مي دهد، يك تغيير بازي براي صنعت است. اكنون، تبليغ‌كنندگان مي‌توانند محتواي خود را وصل كنند و در عرض چند ثانيه به صورت زنده پخش شوند.

كمپين هاي بسيار هدفمند

با داده هاي بلادرنگ، ديجيتال خارج از خانه محتواي مرتبط و خاص را به مشتريان بالقوه ارائه مي دهد. تبليغات استاتيك سنتي معمولاً براي يك جمعيت شناسي تنظيم مي شوند. مي‌تواند نسخه‌هاي مختلفي از يك كمپين را در مكان‌هاي مختلف بر اساس مخاطب، زمان روز، فصل، آب و هوا و موارد ديگر ارائه دهد.

در نتيجه، تبليغات بلادرنگ رشد را افزايش مي‌دهد، زيرا براي بازارياباني كه مي‌خواهند بر اساس داده‌هاي خاص، مخاطبان را هدف قرار دهند، جذابيت دارد. اين فناوري به برندها اين توانايي را مي دهد كه با پيام مناسب در قالبي خودكار و پويا به افراد مناسب دست يابند.

Dove كمپيني طراحي كرد كه داده هاي مربوط به آب و هوا را با يك بيلبورد ديجيتال همگام سازي كرد. با اين داده ها، بازيگر زن كمپين هر بار كه باران مي باريد با يك محصول دوش مي گرفت. اين كمپين يك روز غم انگيز نيويورك را به يك تجربه سرگرم كننده و جذاب تبديل كرد.

آيا بايد بيلبوردهاي استاتيك خود را با ديجيتال معامله كنيد؟

تغيير به ديجيتال يك سرمايه گذاري براي آينده است. برندها مي‌خواهند به شيوه‌اي هيجان‌انگيز و چشم‌نواز تبليغ كنند و در عصر پربار اطلاعات امروزي، به دنبال هدف قرار دادن افرادي هستند كه واقعاً از ديدن محتواي آنها سود مي‌برند. صفحه نمايش هاي ديجيتال خلاقيت و انعطاف پذيري را ارائه مي دهند كه سنتي به سادگي نمي تواند ارائه دهد.

ديجيتال مزاياي بلندمدتي براي صاحبان رسانه دارد. بدون دردسر استخدام افراد براي چرخش خلاقيت هاي كمپين، بيلبوردهاي ديجيتال هزينه عملياتي كمتري نسبت به همتايان ثابت خود دارند. با ظرفيت تقريباً نامحدود براي موجودي تبليغات و انعطاف پذيري براي شارژ نرخ هاي مختلف در زمان هاي مختلف، ديجيتال در دراز مدت درآمد بسيار بيشتري نسبت به يك بيلبورد ثابت ايجاد مي كند.


آيا هرگز به طور كامل ديجيتال خواهد شد؟

يك عنصر اصلي در تبليغات است و پيشرفت در فناوري و داده ها به آن كمك كرده تا به يك رسانه مدرن و تازه تبديل شود. در حالي كه سنتي ممكن است ما را به اين زودي ترك نكند، ديجيتالي قطعا راه آينده است.

در حالي كه ايده زندگي در لبه و رسيدن به فرودگاه 30 دقيقه قبل از پرواز جذاب به نظر مي رسد، بسياري از ما خود را در حال نشستن در دروازه مي دانيم و ساعت ها فرصت داريم. حقيقت اين است كه بيشتر زمان در فرودگاه به انتظار سپري مي شود.

در واقع، شوراي بين‌المللي فرودگاه‌ها گزارش داد كه زمان انتظار فرودگاهي جهاني به طور متوسط ​​137 دقيقه است. با اين حال، 47 درصد از اين زمان تلف مي شود. اين بدان معناست كه بسياري از فرودگاه ها درآمد قابل توجهي از تبليغات را از دست مي دهند.

مسافران با كمي كار در انتظار پرواز خود، مخاطبان بسيار اسير هستند. اين، هنگامي كه با يك شبكه ديجيتال ساينيج قوي تركيب مي‌شود، باعث مي‌شود فرودگاه‌ها بتوانند از آن ۶۴ دقيقه اضافي استفاده كنند.

برخلاف آنلاين، تلويزيون و راديو، كه در آن به مصرف‌كنندگان اجازه مي‌دهند تبليغات را به‌كلي رد كنند، مسافران نمي‌توانند زودتر سوار هواپيما شوند. هنگامي كه اين كار با كمپين هاي چشم نواز و خلاقانه تركيب مي شود، منجر به بازگشت سرمايه عالي براي تبليغ كنندگان مي شود.

در حقيقت، كمپين روز سنت پاتريك 2016 جيمسون در فرودگاه گاتويك لندن نمونه بارز تاثيري است كه يك كمپين موفق فرودگاهي مي تواند داشته باشد.


جيمسون همراه با غرفه عكس خود، نمايشگرهاي تبليغات ترمينال را براي پخش محتواي زنده و تبليغات همراه در اختيار گرفت. بيش از 100000 مسافر اين كمپين را در مدت سه روز مشاهده كردند. اين به افزايش 39 درصدي فروش جيمسون در فروشگاه معاف از گمرك كمك كرد.

براي انطباق با كمپين‌هاي خلاقانه مانند جيمسون و جلب علاقه تبليغ‌كنندگان، فرودگاه‌ها بايد راه‌حلي انعطاف‌پذير داشته باشند. بيلبوردهاي استاتيك به سادگي آن را قطع نميكنند و صدها صفحه نمايش ديجيتال جداگانه مديريت آن دشوار خواهد بود.


اينجاست كه يك شبكه ديجيتال ساينيج وارد مي شود

با وجود يك شبكه ديجيتال ساينيج، كمپين ها در عرض چند دقيقه در صدها صفحه نمايش راه اندازي مي شوند. نرم افزار ديجيتال ساينيج زمان بندي هر صفحه نمايش را بر اساس مخاطب هدف، دسترسي مشخص، زمان روز و ساير معيارهاي تبليغات سفارشي خودكار مي كند. به اين ترتيب، هر تبليغي در زمينه مناسب پخش مي شود كه براي بينندگان و تبليغ كنندگان به طور يكسان سودمند است.


درباره تبليغات ديجيتال

با امكان مديريت موثر محتواي پويا در سراسر شبكه هاي جهاني پيچيده، بيش از 120000 نمايش را در مكان هايي مانند فرودگاه ها، مراكز خريد، كلينيك هاي بهداشتي و سينما قدرت مي دهد. مجموعه نرم‌افزاري شامل براي توزيع محتوا، پخش و اثبات عملكرد، براي در دسترس بودن موجودي فروش و توليد پيشنهاد، براي قرار گرفتن در معرض خريداران جديد از طريق يك راه‌حل ديجيتالي برنامه‌ريزي شده سفارشي شده خارج از خانه است.

درباره تبليغات فضاي باز

طيف منحصر به فرد محصولات تبليغات اين شركت به طور خاص در ايرلند براي محوطه هاي جلويي، چندتايي، فروشگاه هاي گروه نماد، مجوزهاي خارج از كشور و ساير مكان ها طراحي شده است. صفحه‌ نمايش‌هاي ديجيتالي تمام حركتي، روشنايي بالا و هوشمند از پيشرفته‌ترين سيستم راه‌حل‌هاي تغذيه مي‌شوند. طيف محصولات در حال حاضر به صورت استراتژيك در ورودي هر دو گروه بزرگراه قرار دارند. در حال حاضر به مشتريان در طيف وسيعي از مشتريان روبه‌رو مي‌شود، از جمله اتومبيلراني. دارايي، ماليه، سرمايه گذاري؛ غذا و نوشيدني؛ سوخت؛ سينما; سلامتي؛ بخت آزمايي؛ تنقلات و بستني.

منبع

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d9%87%d9%85%d8%aa/


منبع

https://aradholding.com/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.