آرشیو آبان ماه 1400

سرمايه گذاري

تربيت در يونان قديم

۱۱ بازديد

در دهه 300 قبل از ميلاد، مرد جواني به نام اسكندر در سن 20 سالگي پادشاه پادشاهي يونان باستان مقدونيه شد. اسكندر از همه مزيت هاي اوليه براي تبديل شدن به يك رهبر برخوردار بود: او توسط ارسطو آموزش داده شد و پدرش، فيليپ دوم، يك جنگجوي قدرتمند و موفق بود. اسكندر در جواني پتانسيل زيادي از خود نشان داد:پكيج آموزش تربيت فرزند در سن 10 سالگي اسبي را كه هيچ كس ديگري نمي توانست مديريت كند رام كرد و در 16 سالگي شورش را سركوب كرد و شهر خود را تأسيس كرد - كه به نام خود نامگذاري كرد.

اسكندر در 20 سالگي پس از ترور پدرش به پادشاهي رسيد تربيت كودك و به سرعت تكه تكه بر آسياي صغير تسلط يافت. اما اسكندر "كبير" افتخار مي كرد. خيلي مغرور. در افسانه ها آمده است كه المپياس، مادر اسكندر به او گفت كه او واقعاً پسر فيليپ نيست، بلكه پسر پادشاه خدايان يونان است: خود زئوس.

و اسكندر در پايان زندگي خود واقعاً معتقد بود كه او يك خداست.

هنگامي كه يكي از دوستان قديمي به نام كليتوس سعي كرد او را از غرور فزاينده خود آگاه كند، اسكندر او را با عصبانيت سلاخي كرد. بعداً اسكندر به بيماري شديد و دردناكي مبتلا شد و زماني كه تنها 32 سال داشت درگذشت. مانند داستان هيروديس كتاب مقدس كه وقتي جسارت پذيرفتن پرستش رعاياي خود را به عنوان خدا داشت، كشته شد، اسكندر نيز در اوج زندگي خود مدتي پس از اينكه خود را خدا اعلام كرد، از بين رفت.

اتفاقي؟ شايد.

شايد نه.

غرور ← درد

آيا تا به حال در مورد توهين كردن، به اطرافيان بي گناهي كه سر راه شما قرار مي گيرند، خورش كرده ايد؟ آيا تا به حال از اينكه براي ارتقاء يا جايزه از شما دور مي‌شوند ناراحت شده‌ايد و به اين فكر كرده‌ايد كه چرا موجودات كوچك‌تر ديگر توانسته‌اند پاداشي را كه شايسته آن هستيد از شما بدزدند؟

اگر چنين است، شما قرباني غرور شده ايد.

غرور باعث مي شود نسبت به توهين و آسيب بيش از حد حساس باشيم. تحمل درد عاطفي ما را كاهش مي دهد و ما را شكننده و ضعيف مي كند - به راحتي آسيب مي بينيم، به راحتي ناراحت مي شويم.

اما يك استراتژي موثر وجود دارد كه مي‌توانيم از آن براي جلوگيري از اكثر دردهاي عاطفي كه به خودمان وارد مي‌كنيم استفاده كنيم:

خودمان را تحقير كنيم.

يادگيري از لينكلن

مشكل اين است كه برخي از مردم تواضع را با تواضع اشتباه مي گيرند. اما فروتني واقعي، همانطور كه خواهيم ديد، نشان دهنده فقدان شجاعت يا اعتماد به نفس نيست.

آبراهام لينكلن يكي از بزرگترين روساي جمهور آمريكا بود.

در مدت كوتاهي كه در مقام رياست جمهوري خود بود، به لغو برده داري كمك كرد، اتحاديه را در طي يك جنگ داخلي خونين و وحشتناك به پيروزي رساند و پايه و اساس بازسازي را پي ريزي كرد.

لينكلن كه در يك كلبه چوبي ساده متولد شد، يك بار نوشت:

من به دنيا آمدم و هميشه در فروتن‌ترين جنبه‌هاي زندگي [به‌طور] باقي مانده‌ام.»

افراد متواضع در خانه نيستند

يك فرد متواضع لزوماً اجازه نمي دهد ديگران هر كاري كه مي خواهند با او انجام دهند. افراد فروتن هنوز هم مرزهاي سالم و معقول را حفظ مي كنند. آنها شخصيت، احساس خود يا مسئوليت اعمال خود را از دست نمي دهند.

افراد متواضع اهل فشار نيستند.

افراد فروتن در مورد خود بد فكر نمي كنند

به نوعي، بد فكر كردن نسبت به خود در واقع نوعي غرور است. اين نشان مي دهد كه شما بيش از حد به خود فكر مي كنيد، و از اين گذشته، ويژگي بارز فروتني اين است كه كمتر به خود فكر كنيد.

افراد مغرور اغلب نسبت به خود احساس بدي دارند، زيرا تصور مي كنند كه در اعماق وجودشان چنين است بهتر از ديگران وقتي واقعيت منعكس كننده اين فرض نباشد، افراد مغرور بدبين، دلسرد و افسرده مي شوند.

از سوي ديگر، افراد فروتن اهميتي به درخشان و موفق بودن يا ظاهر شدنشان نمي دهند. آنها اصلاً زمان زيادي را صرف فكر كردن به خودشان نمي كنند، چه مثبت يا منفي - آنها بيش از حد مشغول فكر كردن به ديگران هستند.

متواضع بودن شجاعت مي خواهد

در طول جنگ جهاني دوم، يك مخالف وظيفه شناسي پرورش به نام دزموند دوس به عنوان يك پزشك نظامي خدمت مي كرد.

دوس به خاطر ايمان و عقايد صلح‌طلبانه‌اش توسط سربازان و مافوق‌هايش مورد آزار و اذيت قرار گرفت. اما به جاي معامله توهين با توهين، داس بي سر و صدا از طريق آموزش رنج مي برد، سپس به تنهايي بيش از 75 مرد را زير آتش دشمن در نبرد نجات داد.

براي اين و ساير اقدامات شجاعانه، به داس ستاره برنز  و مدال افتخار اعطا شد - تنها مخالف وظيفه شناسي كه چنين مورد تجليل قرار گرفت.

فروتني دزموند داس به او كمك كرد تا توهين‌ها پرورش را تحمل كند، شكنجه‌گرانش را ببخشد و جان كساني را كه به او آسيب رسانده‌اند نجات دهد. اين به او قدرت مي داد تا غرايز خود را براي حفظ خود سركوب كند تا ديگران را نجات دهد.

اين همان تواضع واقعي است.


دزموند داس مدال افتخار را دريافت مي‌كند، به لطف ويكي‌مديا مشترك

چرا خودت را فروتن كني؟

بنابراين ديگران مجبور نخواهند شد.

افتادن از روي پايه باعث درد مي شود. اما پرورش اگر خود را روي يك پايه قرار ندهيد، هيچ كس نمي تواند شما را زمين بزند.

منبع:

https://masiresaabz.com/product/%D8%AA%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9-%D8%B4%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82/

تربيت اصولي كودكان چگونه صورت ميگيرد؟

۱۲ بازديد

انسان‌ها گونه‌ اي هستند كه مي‌توانند خود را با چالش‌هاي محيطي وفق دهند، و در طول سال‌ها اين ما را قادر به تكامل بيولوژيكي كرده است - يك ويژگي اساسي كه در حيوانات يافت مي‌شود اما در هوش مصنوعي تربيت كودك وجود ندارد. اگرچه يادگيري ماشين در بازي‌ هاي پيچيده‌اي مانند Go و Dota 2 پيشرفت چشمگيري داشته است، مهارت‌هاي تسلط بر اين عرصه‌ها لزوماً به كاربردهاي عملي در سناريوهاي دنياي واقعي تعميم نمي‌يابند. هدف تعداد فزاينده‌اي از محققين ساختن هوش ماشيني است كه بيشتر شبيه انسان‌ها رفتار مي‌كند، ياد مي‌گيرد و تكامل مي‌يابد.

مقاله ايي جديد من باب تربيت اصولي

مقاله جديدي از OpenAI مستقر در سانفرانسيسكو پيشنهاد پكيج آموزش تربيت كودك مي‌كند كه آموزش مدل‌ها در بازي پنهان كردن كودكان و قرار دادن آن‌ها در مقابل يكديگر در ده‌ها ميليون مسابقه، منجر به اين مي‌شود كه مدل‌ها به طور خودكار رفتارهاي انسان‌مانندي را ايجاد كنند كه هوش آن‌ها را افزايش مي‌دهد و پس از آن بهبود مي‌يابد. كارايي.

پنهان كاري كودكان

چرا پنهان كاري؟ بوئن بيكر، محقق OpenAI، اولين نويسنده مقاله ميگويد كه پنهان كاري به عنوان يك نقطه شروع سرگرم كننده بيشتر به دليل قوانين ساده آن انتخاب شد.

قوانين بازي: همه عوامل به عنوان اشياء كروي شبيه سازي شده اند كه مي توانند سه نوع عمل انجام دهند: پيمايش. چنگ زدن و حركت دادن اشيا؛ و اشياء را قفل كنيد كه فقط توسط هم تيمي هاي آن عامل باز مي شود.

دلايل پنهان كاري كودكان

محققان يك تا سه «پنهان‌گر» و يك تا سه «جستجو» را در محيط‌هاي شبيه‌سازي‌شده و زمين‌بندي‌شده فيزيكي با اتاق‌هايي كه با ديوارهاي ساكن مرزبندي شده بودند، قرار دادند. محيط ها همچنين شامل جعبه هاي متحرك با اندازه هاي مختلف و رمپ هاي متحرك بودند. محققان از يادگيري تقويتي براي آموزش عواملي استفاده كردند كه سيگنال پاداش آنها - مكانيسم تشويقي براي تحريك عوامل براي دستيابي به اهدافشان - از قوانين ساده پنهانكاري پيروي مي كرد: پنهان كاران وقتي از ديد جويندگان پنهان مي مانند، پاداش دريافت مي كنند و جويندگان پاداش دريافت مي كنند. وقتي مخفي گاه ها را پيدا مي كنند.

 

چگونه هوش مصنوعي مخفي كاري مي كند

در طول فرايند آموزش، عوامل هوش مصنوعي در چندين مرحله از استراتژي ها تكامل يافتند. در آغاز پنهان كاران (آبي) فقط فرار از جويندگان (قرمز) را آموختند. با پيشرفت گيم پلي، پنهان كنندگان شروع به استفاده از ابزارهايي به نفع خود كردند، به عنوان مثال، جعبه ها را براي مسدود كردن درها حركت دادند تا جويندگان نتوانند وارد اتاق آنها شوند.

در پاسخ، مخفي كاران ياد گرفتند كه سطح شيب دار را به داخل اتاق خود ببرند تا جويندگان نتوانند از آن براي عبور از ديوارها استفاده كنند

محققان از تكامل اين استراتژي‌هاي مختلف به عنوان «پيشرفت مهارت‌هاي نوظهور از برنامه‌هاي آموزشي چند عاملي» ياد مي‌كنند. اصطلاح "خودكار آموزشي" امسال توسط DeepMind ابداع شد و براي چندين عامل به كار مي رود كه به تدريج وظايف جديدي را براي به چالش كشيدن يكديگر در يك محيط خاص ايجاد مي كنند. محققان OpenAI بر اين باورند كه اين فرآيند مشابهاتي در انتخاب طبيعي دارد.

"چرا ما واقعاً در مورد اين موضوع هيجان زده هستيم اين است كه به نوعي پويايي هاي مشابهي را مي بينيم كه روي زمين با تكامل ديده ايم. بنابراين شما همه اين نوع موجودات را روي زمين داريد كه در حال رقابت و تكامل با هم بودند. و در نهايت از آن انسان هايي به دست آمد كه به نوعي AGI جهان طبيعي هستند.

چرا اين تحقيق اهميت دارد: با توجه به هدف نسبتاً ساده پنهانكاري، چندين عامل آموزش ديده از طريق خودبازي رقابتي ياد گرفتند كه از ابزارها استفاده كنند و مهارت هاي مربوط به انسان را براي پيروزي به كار گرفتند. OpenAI معتقد است كه اين يك جهت تحقيقاتي اميدواركننده براي توسعه و استقرار عامل هوشمند آينده است.

OpenAI به منظور تشويق تحقيقات بيشتر در اين زمينه، كدها و محيط هاي خود را منبع باز مي كند. يكي از نويسندگان مقاله، محقق OpenAI، يي وو، به Synced گفت: «جامعه دانشگاهي واقعاً به محيط‌ها و مشكلات خوب و جالب براي مطالعه نياز دارد. اين محيط كمي پيچيده‌تر از دنياي ذرات دو بعدي است و مانند StarCraft فوق‌العاده پيچيده نيست.

تحقيقات تربيتي

اين تحقيق پنهان‌كاري OpenAI را نيز هيجان‌زده مي‌كند زيرا با افزايش پيچيدگي محيط، عوامل به طور مداوم با استراتژي‌هاي جديد خود را با چالش‌هاي جديد سازگار مي‌كنند. بيكر مي‌گويد: «اگر فرآيندي مانند اين بتواند بزرگ‌تر شود و در محيط بسيار پيچيده‌تري قرار گيرد، ممكن است عواملي به‌قدري پيچيده‌تر دريافت كنيد كه بتوانند وظايف واقعي را براي ما حل كنند.

الگوريتم تربيت و پرورش كودك

الگوريتم اصلي: عوامل هستند تربيت كودكان از دو شبكه تشكيل شده است: يك شبكه سياست براي توليد توزيع كنش و يك شبكه انتقادي براي پيش بيني بازده هاي مربوطه در آينده. محققان OpenAI از Proximal Policy Optimization (PPO)، تكنيكي كه در آموزش برنامه هاي كامپيوتري Dota2 استفاده كرده اند، براي بهينه سازي خط مشي استفاده كردند. معماري در زير نشان داده شده است.

آموزش كودك براي بازي كامپيوتري

عوامل هوش مصنوعي ميليون ها بار به طور موازي آموزش ديده اند. آموزش به سمت مرحله نهايي (دفاع موج سواري) در پيچيده ترين تربيت كودكان محيط سه تا چهار روز بر روي 16 GPU و 4000 CPU طول كشيد.

چالش هاي تربيت كودك

براي مثال، مخفي‌كاران آموختند كه اگر يك سطح تربيت كودكان شيبدار را در گوشه‌ها به ديوارها فشار دهند، به دلايلي سطح شيبدار از ديوارها عبور مي‌كند و سپس ناپديد مي‌شود. چنين «تقلب‌هايي» نشان مي‌دهد كه چگونه ايمني الگوريتم‌ها مي‌تواند نقش مهمي در يادگيري ماشين بازي كند. قبل از اينكه اين اتفاق بيفتد، هرگز نمي دانيد. اين نوع سيستم ها هميشه ايراداتي دارند. آنچه ما انجام داديم اساساً مشاهده و تجسم سياست است تا بتوانيم اين اتفاق عجيب را ببينيم. وو مي‌گويد سپس سعي مي‌كنيم فيزيك را درست كنيم.

منبع:

https://masiresaabz.com/product/%D8%AA%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9-%D8%B4%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82/

 

تربيت اصولي كودكان چگونه صورت ميگيرد؟

۹ بازديد

انسان‌ها گونه‌ اي هستند كه مي‌توانند خود را با چالش‌هاي محيطي وفق دهند، و در طول سال‌ها اين ما را قادر به تكامل بيولوژيكي كرده است - يك ويژگي اساسي كه در حيوانات يافت مي‌شود اما در هوش مصنوعي تربيت كودك وجود ندارد. اگرچه يادگيري ماشين در بازي‌ هاي پيچيده‌اي مانند Go و Dota 2 پيشرفت چشمگيري داشته است، مهارت‌هاي تسلط بر اين عرصه‌ها لزوماً به كاربردهاي عملي در سناريوهاي دنياي واقعي تعميم نمي‌يابند. هدف تعداد فزاينده‌اي از محققين ساختن هوش ماشيني است كه بيشتر شبيه انسان‌ها رفتار مي‌كند، ياد مي‌گيرد و تكامل مي‌يابد.

مقاله ايي جديد من باب تربيت اصولي

مقاله جديدي از OpenAI مستقر در سانفرانسيسكو پيشنهاد پكيج آموزش تربيت كودك مي‌كند كه آموزش مدل‌ها در بازي پنهان كردن كودكان و قرار دادن آن‌ها در مقابل يكديگر در ده‌ها ميليون مسابقه، منجر به اين مي‌شود كه مدل‌ها به طور خودكار رفتارهاي انسان‌مانندي را ايجاد كنند كه هوش آن‌ها را افزايش مي‌دهد و پس از آن بهبود مي‌يابد. كارايي.

پنهان كاري كودكان

چرا پنهان كاري؟ بوئن بيكر، محقق OpenAI، اولين نويسنده مقاله ميگويد كه پنهان كاري به عنوان يك نقطه شروع سرگرم كننده بيشتر به دليل قوانين ساده آن انتخاب شد.

قوانين بازي: همه عوامل به عنوان اشياء كروي شبيه سازي شده اند كه مي توانند سه نوع عمل انجام دهند: پيمايش. چنگ زدن و حركت دادن اشيا؛ و اشياء را قفل كنيد كه فقط توسط هم تيمي هاي آن عامل باز مي شود.

دلايل پنهان كاري كودكان

محققان يك تا سه «پنهان‌گر» و يك تا سه «جستجو» را در محيط‌هاي شبيه‌سازي‌شده و زمين‌بندي‌شده فيزيكي با اتاق‌هايي كه با ديوارهاي ساكن مرزبندي شده بودند، قرار دادند. محيط ها همچنين شامل جعبه هاي متحرك با اندازه هاي مختلف و رمپ هاي متحرك بودند. محققان از يادگيري تقويتي براي آموزش عواملي استفاده كردند كه سيگنال پاداش آنها - مكانيسم تشويقي براي تحريك عوامل براي دستيابي به اهدافشان - از قوانين ساده پنهانكاري پيروي مي كرد: پنهان كاران وقتي از ديد جويندگان پنهان مي مانند، پاداش دريافت مي كنند و جويندگان پاداش دريافت مي كنند. وقتي مخفي گاه ها را پيدا مي كنند.

 

چگونه هوش مصنوعي مخفي كاري مي كند

در طول فرايند آموزش، عوامل هوش مصنوعي در چندين مرحله از استراتژي ها تكامل يافتند. در آغاز پنهان كاران (آبي) فقط فرار از جويندگان (قرمز) را آموختند. با پيشرفت گيم پلي، پنهان كنندگان شروع به استفاده از ابزارهايي به نفع خود كردند، به عنوان مثال، جعبه ها را براي مسدود كردن درها حركت دادند تا جويندگان نتوانند وارد اتاق آنها شوند.

در پاسخ، مخفي كاران ياد گرفتند كه سطح شيب دار را به داخل اتاق خود ببرند تا جويندگان نتوانند از آن براي عبور از ديوارها استفاده كنند

محققان از تكامل اين استراتژي‌هاي مختلف به عنوان «پيشرفت مهارت‌هاي نوظهور از برنامه‌هاي آموزشي چند عاملي» ياد مي‌كنند. اصطلاح "خودكار آموزشي" امسال توسط DeepMind ابداع شد و براي چندين عامل به كار مي رود كه به تدريج وظايف جديدي را براي به چالش كشيدن يكديگر در يك محيط خاص ايجاد مي كنند. محققان OpenAI بر اين باورند كه اين فرآيند مشابهاتي در انتخاب طبيعي دارد.

"چرا ما واقعاً در مورد اين موضوع هيجان زده هستيم اين است كه به نوعي پويايي هاي مشابهي را مي بينيم كه روي زمين با تكامل ديده ايم. بنابراين شما همه اين نوع موجودات را روي زمين داريد كه در حال رقابت و تكامل با هم بودند. و در نهايت از آن انسان هايي به دست آمد كه به نوعي AGI جهان طبيعي هستند.

چرا اين تحقيق اهميت دارد: با توجه به هدف نسبتاً ساده پنهانكاري، چندين عامل آموزش ديده از طريق خودبازي رقابتي ياد گرفتند كه از ابزارها استفاده كنند و مهارت هاي مربوط به انسان را براي پيروزي به كار گرفتند. OpenAI معتقد است كه اين يك جهت تحقيقاتي اميدواركننده براي توسعه و استقرار عامل هوشمند آينده است.

OpenAI به منظور تشويق تحقيقات بيشتر در اين زمينه، كدها و محيط هاي خود را منبع باز مي كند. يكي از نويسندگان مقاله، محقق OpenAI، يي وو، به Synced گفت: «جامعه دانشگاهي واقعاً به محيط‌ها و مشكلات خوب و جالب براي مطالعه نياز دارد. اين محيط كمي پيچيده‌تر از دنياي ذرات دو بعدي است و مانند StarCraft فوق‌العاده پيچيده نيست.

تحقيقات تربيتي

اين تحقيق پنهان‌كاري OpenAI را نيز هيجان‌زده مي‌كند زيرا با افزايش پيچيدگي محيط، عوامل به طور مداوم با استراتژي‌هاي جديد خود را با چالش‌هاي جديد سازگار مي‌كنند. بيكر مي‌گويد: «اگر فرآيندي مانند اين بتواند بزرگ‌تر شود و در محيط بسيار پيچيده‌تري قرار گيرد، ممكن است عواملي به‌قدري پيچيده‌تر دريافت كنيد كه بتوانند وظايف واقعي را براي ما حل كنند.

الگوريتم تربيت و پرورش كودك

الگوريتم اصلي: عوامل هستند تربيت كودكان از دو شبكه تشكيل شده است: يك شبكه سياست براي توليد توزيع كنش و يك شبكه انتقادي براي پيش بيني بازده هاي مربوطه در آينده. محققان OpenAI از Proximal Policy Optimization (PPO)، تكنيكي كه در آموزش برنامه هاي كامپيوتري Dota2 استفاده كرده اند، براي بهينه سازي خط مشي استفاده كردند. معماري در زير نشان داده شده است.

آموزش كودك براي بازي كامپيوتري

عوامل هوش مصنوعي ميليون ها بار به طور موازي آموزش ديده اند. آموزش به سمت مرحله نهايي (دفاع موج سواري) در پيچيده ترين تربيت كودكان محيط سه تا چهار روز بر روي 16 GPU و 4000 CPU طول كشيد.

چالش هاي تربيت كودك

براي مثال، مخفي‌كاران آموختند كه اگر يك سطح تربيت كودكان شيبدار را در گوشه‌ها به ديوارها فشار دهند، به دلايلي سطح شيبدار از ديوارها عبور مي‌كند و سپس ناپديد مي‌شود. چنين «تقلب‌هايي» نشان مي‌دهد كه چگونه ايمني الگوريتم‌ها مي‌تواند نقش مهمي در يادگيري ماشين بازي كند. قبل از اينكه اين اتفاق بيفتد، هرگز نمي دانيد. اين نوع سيستم ها هميشه ايراداتي دارند. آنچه ما انجام داديم اساساً مشاهده و تجسم سياست است تا بتوانيم اين اتفاق عجيب را ببينيم. وو مي‌گويد سپس سعي مي‌كنيم فيزيك را درست كنيم.

منبع:

https://masiresaabz.com/product/%D8%AA%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9-%D8%B4%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82/

 

تربيت اصولي كودكان چگونه صورت ميگيرد؟

۹ بازديد

انسان‌ها گونه‌ اي هستند كه مي‌توانند خود را با چالش‌هاي محيطي وفق دهند، و در طول سال‌ها اين ما را قادر به تكامل بيولوژيكي كرده است - يك ويژگي اساسي كه در حيوانات يافت مي‌شود اما در هوش مصنوعي تربيت كودك وجود ندارد. اگرچه يادگيري ماشين در بازي‌ هاي پيچيده‌اي مانند Go و Dota 2 پيشرفت چشمگيري داشته است، مهارت‌هاي تسلط بر اين عرصه‌ها لزوماً به كاربردهاي عملي در سناريوهاي دنياي واقعي تعميم نمي‌يابند. هدف تعداد فزاينده‌اي از محققين ساختن هوش ماشيني است كه بيشتر شبيه انسان‌ها رفتار مي‌كند، ياد مي‌گيرد و تكامل مي‌يابد.

مقاله ايي جديد من باب تربيت اصولي

مقاله جديدي از OpenAI مستقر در سانفرانسيسكو پيشنهاد پكيج آموزش تربيت كودك مي‌كند كه آموزش مدل‌ها در بازي پنهان كردن كودكان و قرار دادن آن‌ها در مقابل يكديگر در ده‌ها ميليون مسابقه، منجر به اين مي‌شود كه مدل‌ها به طور خودكار رفتارهاي انسان‌مانندي را ايجاد كنند كه هوش آن‌ها را افزايش مي‌دهد و پس از آن بهبود مي‌يابد. كارايي.

پنهان كاري كودكان

چرا پنهان كاري؟ بوئن بيكر، محقق OpenAI، اولين نويسنده مقاله ميگويد كه پنهان كاري به عنوان يك نقطه شروع سرگرم كننده بيشتر به دليل قوانين ساده آن انتخاب شد.

قوانين بازي: همه عوامل به عنوان اشياء كروي شبيه سازي شده اند كه مي توانند سه نوع عمل انجام دهند: پيمايش. چنگ زدن و حركت دادن اشيا؛ و اشياء را قفل كنيد كه فقط توسط هم تيمي هاي آن عامل باز مي شود.

دلايل پنهان كاري كودكان

محققان يك تا سه «پنهان‌گر» و يك تا سه «جستجو» را در محيط‌هاي شبيه‌سازي‌شده و زمين‌بندي‌شده فيزيكي با اتاق‌هايي كه با ديوارهاي ساكن مرزبندي شده بودند، قرار دادند. محيط ها همچنين شامل جعبه هاي متحرك با اندازه هاي مختلف و رمپ هاي متحرك بودند. محققان از يادگيري تقويتي براي آموزش عواملي استفاده كردند كه سيگنال پاداش آنها - مكانيسم تشويقي براي تحريك عوامل براي دستيابي به اهدافشان - از قوانين ساده پنهانكاري پيروي مي كرد: پنهان كاران وقتي از ديد جويندگان پنهان مي مانند، پاداش دريافت مي كنند و جويندگان پاداش دريافت مي كنند. وقتي مخفي گاه ها را پيدا مي كنند.

 

چگونه هوش مصنوعي مخفي كاري مي كند

در طول فرايند آموزش، عوامل هوش مصنوعي در چندين مرحله از استراتژي ها تكامل يافتند. در آغاز پنهان كاران (آبي) فقط فرار از جويندگان (قرمز) را آموختند. با پيشرفت گيم پلي، پنهان كنندگان شروع به استفاده از ابزارهايي به نفع خود كردند، به عنوان مثال، جعبه ها را براي مسدود كردن درها حركت دادند تا جويندگان نتوانند وارد اتاق آنها شوند.

در پاسخ، مخفي كاران ياد گرفتند كه سطح شيب دار را به داخل اتاق خود ببرند تا جويندگان نتوانند از آن براي عبور از ديوارها استفاده كنند

محققان از تكامل اين استراتژي‌هاي مختلف به عنوان «پيشرفت مهارت‌هاي نوظهور از برنامه‌هاي آموزشي چند عاملي» ياد مي‌كنند. اصطلاح "خودكار آموزشي" امسال توسط DeepMind ابداع شد و براي چندين عامل به كار مي رود كه به تدريج وظايف جديدي را براي به چالش كشيدن يكديگر در يك محيط خاص ايجاد مي كنند. محققان OpenAI بر اين باورند كه اين فرآيند مشابهاتي در انتخاب طبيعي دارد.

"چرا ما واقعاً در مورد اين موضوع هيجان زده هستيم اين است كه به نوعي پويايي هاي مشابهي را مي بينيم كه روي زمين با تكامل ديده ايم. بنابراين شما همه اين نوع موجودات را روي زمين داريد كه در حال رقابت و تكامل با هم بودند. و در نهايت از آن انسان هايي به دست آمد كه به نوعي AGI جهان طبيعي هستند.

چرا اين تحقيق اهميت دارد: با توجه به هدف نسبتاً ساده پنهانكاري، چندين عامل آموزش ديده از طريق خودبازي رقابتي ياد گرفتند كه از ابزارها استفاده كنند و مهارت هاي مربوط به انسان را براي پيروزي به كار گرفتند. OpenAI معتقد است كه اين يك جهت تحقيقاتي اميدواركننده براي توسعه و استقرار عامل هوشمند آينده است.

OpenAI به منظور تشويق تحقيقات بيشتر در اين زمينه، كدها و محيط هاي خود را منبع باز مي كند. يكي از نويسندگان مقاله، محقق OpenAI، يي وو، به Synced گفت: «جامعه دانشگاهي واقعاً به محيط‌ها و مشكلات خوب و جالب براي مطالعه نياز دارد. اين محيط كمي پيچيده‌تر از دنياي ذرات دو بعدي است و مانند StarCraft فوق‌العاده پيچيده نيست.

تحقيقات تربيتي

اين تحقيق پنهان‌كاري OpenAI را نيز هيجان‌زده مي‌كند زيرا با افزايش پيچيدگي محيط، عوامل به طور مداوم با استراتژي‌هاي جديد خود را با چالش‌هاي جديد سازگار مي‌كنند. بيكر مي‌گويد: «اگر فرآيندي مانند اين بتواند بزرگ‌تر شود و در محيط بسيار پيچيده‌تري قرار گيرد، ممكن است عواملي به‌قدري پيچيده‌تر دريافت كنيد كه بتوانند وظايف واقعي را براي ما حل كنند.

الگوريتم تربيت و پرورش كودك

الگوريتم اصلي: عوامل هستند تربيت كودكان از دو شبكه تشكيل شده است: يك شبكه سياست براي توليد توزيع كنش و يك شبكه انتقادي براي پيش بيني بازده هاي مربوطه در آينده. محققان OpenAI از Proximal Policy Optimization (PPO)، تكنيكي كه در آموزش برنامه هاي كامپيوتري Dota2 استفاده كرده اند، براي بهينه سازي خط مشي استفاده كردند. معماري در زير نشان داده شده است.

آموزش كودك براي بازي كامپيوتري

عوامل هوش مصنوعي ميليون ها بار به طور موازي آموزش ديده اند. آموزش به سمت مرحله نهايي (دفاع موج سواري) در پيچيده ترين تربيت كودكان محيط سه تا چهار روز بر روي 16 GPU و 4000 CPU طول كشيد.

چالش هاي تربيت كودك

براي مثال، مخفي‌كاران آموختند كه اگر يك سطح تربيت كودكان شيبدار را در گوشه‌ها به ديوارها فشار دهند، به دلايلي سطح شيبدار از ديوارها عبور مي‌كند و سپس ناپديد مي‌شود. چنين «تقلب‌هايي» نشان مي‌دهد كه چگونه ايمني الگوريتم‌ها مي‌تواند نقش مهمي در يادگيري ماشين بازي كند. قبل از اينكه اين اتفاق بيفتد، هرگز نمي دانيد. اين نوع سيستم ها هميشه ايراداتي دارند. آنچه ما انجام داديم اساساً مشاهده و تجسم سياست است تا بتوانيم اين اتفاق عجيب را ببينيم. وو مي‌گويد سپس سعي مي‌كنيم فيزيك را درست كنيم.

منبع:

https://masiresaabz.com/product/%D8%AA%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9-%D8%B4%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82/

 

بازديد هاي تبليغاتي

۹ بازديد

تبليغات، شيوه هاي مختلفي دارد و شما بايد با توجه به اهداف گوناگون تجارت خود، يكي از روش هاي تبليغات را انتخاب كنيد. اگر از سرتيترهايي استفاده مي كنيد كه عناصر بصري شما را توضيح مي دهند، كلمات را به هدر مي دهيد. ولي همين تعداد كم نيز تاثير بسزايي را در اين هنر بر جاي گذارد و براي بسياري از هنرمندان راهگشا بود. 

تبليغات خلاقانه

نشان دادن يك بازيكن قد بلند واليبال كه در حال زدن يك آبشار است بر روي يك ساختمان بلند ۹۰ متري به طوري كه پنجره هاي ساختمان چشمان فرد واليباليست باشد ميتواند يك بيلبورد تبليغاتي بزرگ و بسيار خلاقانه باشد. در اين سامانه بهترين آژانس تبليغاتي ايران با گردآوري مجموعه بسيار زيادي از بيلبوردهاي سراسر كشور سعي شده است تا حق انتخاب و فرصت تاثيرگذاري بيشتري به تبليغ دهندگان داده شود. در صورتي كه كاربران روي آن كليك كنند، هزينه تعيين شده از حساب تبليغ كننده كم خواهد شد. يكي از انواع تبليغات، روش نوتيفيكيشن است كه در دنياي وب بسيار رواج دارد.

آگهي هاي راديويي

اما بيلبورد ها بايد بسيار ساده تر از آن باشند. آگهي هاي راديويي مجري تبليغات محيطي در اتوبان خليج فارس به ويژه براي تبليغات محلي و منطقه اي بسيار قدرتمند است. مهسا بهادري: فيلم «گيسوم» در مورد زني ساكن در فرانسه است كه مادر خودش را از دست ميدهد. سينما در ايران دلي است و چندان با چشم صنعت به آن نگاه نميشود اما از نظر تخصصي جايگاه سينماي ايران بالاتر از فرانسه است چون ما متخصصاني در همه عرصه ها داريم كه درخشان هستند. 

         تبليغات در سينما

با اين ديدگاه كه جايگاه سينماي ايران بالاتر از فرانسه است، پس چرا سينماي ايران تا كنون در شناساندن آثار خود به جهان چندان موفق نبوده است؟ اميدواريم كه از دانلود آهنگ هاي تيلور سويفت | taylor swift (پلي ليست) لذت برده باشيد ديدگاه خود را پايين صفحه بگذاريد. براي دانلود پلي ليستي از آهنگ هاي تيلور سويفت | taylor swift با ما همراه باشيد. خريد مواد غذايي يا لوازم آموزشي كودكان، پيدا كردن تعطيلات براي تماشاي يك فيلم، انتخاب رستوران براي شام، براي رزرو يك سالن ضيافت براي رويدادهاي خاص و جستجوي موسسات آموزشي ، شكار يك شركت براي پيدا كردن شغل، تقريبا هر عمل توسط تبليغات هدايت و تصميم گرفته مي شود.

         تبليغات براي كالاهاي وارداتي

با اين حال نتيجه بازگشت اين برند و احتمالا سامسونگ شايد تسهيل در تامين واردات قطعات و لوازم يدكي هيونداي و لوازم خانگي اي باشد كه در كشور با مشكل مواجه اند. با توجه به اينكه ما در حال حركت هستيم وقتي بيلبورد ها را مي خوانيم، زمان زيادي براي برداشتن آنها نداريم. حال با چنين اتفاقي، سوال هاي زيادي ذهن مخاطب ايراني را با خود درگير كرده است. نگار سماك نژاد در قالب اين كمپين و در چالشي خود خواسته از چهار جهت به سمت دماوند صعود ميكند. 

نام تجاري در ابعاد تبليغاتي

بعد از آن «برند» يا «مارك» در جهت داشتن يك بازاريابي گسترده تر به وجود آمد. اما با اين همه ، ما به نمونه هاي جالبي از هنر بيلبورد ايراني در سالهاي گذشته برخورد مي كنيم . هوشمند باشيد، از آن لذت ببريد، اما مردم پازل هايي تبليغات را كه انيشتين مشكل حل مي كند، نمي دهد. وقتي شما در ابتداي داستان چند كات را كنار هم قرار داديد كه ممكن است مخاطب را سرگرم كند، چرا ريتم تند را براي فيلم انتخاب كرديد؟ البته اين موضوع با نصب يك بيلبورد تبليغاتي در غرب تهران مبني حضور مجدد سامسونگ در كشور همراه است و احتمالا اين دو اتفاق، مبتني بر برنامه هاي خاص باشد. بيلبورد تبليغاتي بزرگي كه بر روي نماي ساختمان ها و برج هاي بلند مرتبه در شهر هاي شلوغ نصب مي شوند.

تبليغات براي منافع محصول

تبليغات بايد بر منافع محصول يا خدمات شما متمركز باشد، نه اينكه آنچه را كه به طور فيزيكي ميفروشيد توضيح دهد. اكنون شنيده ها حاكي از آن است كه گروه خودروسازي هيونداي احتمالا به زودي مجدد به كشور باز مي گردد. زيبايي بصري، خوانايي نوشته ها نيز از جمله دغدغه هايي است كه طراحان را به خود مشغول تبليغات ميكند. اگر مي خواهيد يك مكالمه صميمي تر با مخاطبان مورد نظر خود داشته باشيد، از تبليغات چاپي، تلويزيون، راديو، آگهي ها، وب سايت ها و ايميل هاي مستقيم استفاده كنيد . 

خدمات تبليغاتي

در اين نوع تبليغ، ما يك پست كامل را به مطلبي كه شما مايل هستيد به كاربران اعلام كنيد اختصاص خواهيم داد. يكي ديگر از اين نمونه خدمات، بررسي و مديريت كامل و صفر تا صد پيج هاي كاري گوناگون در تلگرام و به خصوص در اينستاگرام مي شود. اين بيلبوردها به تنهايي مي توانند نيازمندي هاي شخصي خود را رفع كنند تبليغات و از اتلاف وقت خويش به اندازه جلوگيري نمايند . اين خودروساز در سال ۱۳۹۷ با شروع تحريم هاي ظالمانه، صنعت خودرو كشور را ترك و تجارت خود را به شكل تعليق در آورد.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d9%84%db%8c%d8%ac-%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b3/

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a2%da%98%d8%a7%d9%86%d8%b3-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

واگذاري عرصه تبليغات

۷ بازديد

واگذاري تبليغات محيطي به باشگاهها موضوعي است كه سالها مورد بحث قرار گرفته و از جانب برخي باشگاهها مطرح شده اما با واكنش سازمان ليگ برتر فوتبال مواجه شده كه عملا تبليغات محيطي مسابقات ليگ را در سالهاي گذشته به شكل انحصاري در اختيار داشته است. سازمان ها مي دانند كه هر اقدامي كه انجام دهند با ممكن است داراي ريسك باشد ، بنابراين آنها براي جلوگيري از هرگونه اشتباه براي سرمايه گذاران يا موفقيت كلي تجارت ، استراتژي بازاريابي تنظيم مي كنند. 

باشگاه ها و تبليغات

به گزارش خبرگزاري شركت هاي تبليغاتي در كمربندي شرق موج، دعواي باشگاه استقلال و سازمان ليگ بر سر تبليغات محيطي با حمايت علني باشگاه هاي سپاهان، پيكان و تراكتور از مصطفي آجورلو، وارد فاز تازه اي شد و حالا اين احتمال وجود دارد كه پرسپوليس و چند باشگاه پر طرفدار ديگر هم به اين كمپين بپيوندند و خواهان واگذاري تبليغات محيطي به تيم هاي ليگ برتر شوند. 

در اين روش تبليغات محيطي نيز ما با توجه به تمامي اين نكات و با بررسي روش هاي عملي و خلاقانه موفق به طراحي اين تكنيك شده ايم. در راستاي مشتري مداري تمام توان مهندسين ما براي به روز ماندن به كار گرفته شده است. هنگامي كه يك كسب و كار بازار و مشتريان بالقوه خود را درك كند ، قادر به ايجاد تعيين مارك تجاري براي مخاطبان خود خواهند بود.

 جست و جوي تبليغات مناسب

تصور كنيد كه شما در هنگام جستجوي اصطلاح "بازاريابي اينترنتي" ، بهترين شركت بازاريابي را انتخاب مي كنيد ، آيا از Google ، Yahoo و Bing استفاده ميكنيد ، موتور جستجو با هزاران پيوند براي انتخاب پاسخ مي دهد. با اين حال ، هنگامي كه مجري تبليغاتي محيطي در كمربندي شرق طراحي و مورد استفاده استراتژيك قرار مي گيرند ، مي توانند به مشاغل در دستيابي به اهداف خود كمك كنند. دستورالعمل تبليغات در حال حاضر پيش نويس است و همچنان راه براي گسترش و توسعه آن وجود دارد و با بررسي نظرات ذينفعان مربوطه است كه ميتواند به عنوان سند نهايي ارائه شود.

 اما در حال حاضر بيلبوردهايي مورد پسند تر هستند و در ذهن باقي مي مانند كه از ايدهاي جديد استفاده كرده باشند. در هر صورت تبليغي كه يك تجارت انتخاب مي كند ، براي تحت تاثير قرار دادن رفتار مخاطب مورد نظر است، هدف نهايي همه يكسان است، ايجاد فروش و يا مخاطبان بيشتر. در واقع ، هر روز جايگاه تبليغات در دنياي اطلاع رساني، كسب و كار و فعاليت هاي ترويجي،پررنگ تر و قوي تر مي شود. در حالي كه اكثر مردم تصور مي كنند كه تبليغات در مورد مصرف كنندگان براي خريد محصولات خاص است ، انگيزه هاي بي شماري در پشت اين موضوع وجود دارد.

تبليغات در فضاي باز

بيش از 50 درصد مردم در ماه حداقل با يك بيلبورد تبليغاتي مواجه شده اند كه نظر آن ها را به خود جلب كرده است و از آن خوششان آمده است. كاربران بايد در جريان باشند كه از اين ديتاها براي تحليل رفتارش استفاده ميشود تا تبليغات هدفمند ببيند و اين موضوع يك كار اخلاقي است و كاربر از اين مساله استقبال مي نمايد تا محتواي مورد علاقه اش را ببيند. اين پلتفرم با اتصال به تمام شبكه هاي باكيفيت براي جذب كاربر، تبليغات نصب اپليكيشن را توزيع مي نمايد. 


همكاري تبليغ كنندگان

اين دو شركت موفق شدند با همكاري يكديگر بيلبوردهاي تبليغاتي هوشمندي را طراحي كنند كه قادر به شناسايي مدل ماشينها است. به نقل از رسانه هنر: به عنوان بنيانگذار صنعت تبليغات محيطي در استان خراسان تبليغات با همكاري و بكارگيري گروهي از متخصصين و طراحان زبده نزديك به دو دهه فعاليت مستمر داشته است.شركت رسانه هنر يكي از بزرگترين شركت هاي تبليغاتي ايران است كه با توسعه خدمات خود پيشرفت قابل توجهي در اين عرصه داشته است. همچنين در ساير ۱۳ بازي خانگي خودش، اگر خواست از تبليغات محيطي مورد نظر خودش استفاده كند. اگر اينطور نيست ، دست به كار شويد و اندازه ها را اصلاح كنيد. اصلاً نمي دونيد چطور بايد مشتري هاي قديمي خودتون را هميشه فعال نگه داريد؟

ارتباطات تبليغاتي

آنها ممكن است به سادگي سعي در ايجاد ارتباط بين مصرف كنندگان و يك مارك تجاري مانند يك تبليغ ويديويي از هميشه داشته باشند. در حالي كه برخي از تبليغات بدون اطلاع قبلي در زندگي روزمره ما ايجاد مي شوند ، برخي ديگر يك تجربه كامل را ايجاد مي كنند. پس همين الان با ما تماس بگيريد تا گفت و گويي تبليغات سازنده براي طرفين را شروع كنيم. در حالي كه در گذشته، براي تبليغات در فضاي باز از تبليغات چاپي استفاده مي كردند اما امروزه اين تبليغات جاي خود را به نسخه هاي ديجيتالي و بنرها دادهاند. امروزه و در قرن ۲۱ به جايي رسيده ايم كه تبليغ ركن اصلي بازاريابي در هر كسب وكاري است. 

عناصر تبليغاتي

از عناصر سادهاي در اين بيلبورد استفاده شده اما چنان به خوبي در كنار يكديگر جفت و جور شدهاند كه توجه هر بيننده اي را به خود جلب ميكنند، خصوصاً آن كه موهاي بيني انسانِ موجود در بيلبورد به طرزي بسيار جالب از ابعاد بيلبورد فراتر رفتهاند . شركتي را با شبكه توزيع در تمام كشور در نظر بگيريد، افزايش قيمت سوخت تاثير قابلِتوجهي بر سودآوري محصول خواهد داشت؛ بنابراين زنجيرهي تامين و تداركات نقش مهمي در هزينه هاي كسب و كار دارد. CRI (شاخص نمود كيفي نور)بالا در محصولات بهين تاب سبب شده است كه نور در پروژكتورهاي بهين تاب داراي بالاترين سطح كيفي قرار بگيرد كه اين مهم تبليغات در جذب مخاطب بيلبورد نقش بسزايي دارد.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%da%a9%d9%85%d8%b1%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%d8%b4%d8%b1%d9%82/

تبليغات حرفه ايي

۷ بازديد

براي مثال در مناطقي كه درآمد افراد بيشتر از كالاهايي تبليغ خواهند شد كه افراد توانايي خريد آن را داشته باشند.اين بيلبورد ها معمولاً قيمت بالاتري دارند. افراد ايده پرداز در زمينه تبليغات اين نظر را دارند كه هيچ چيزي از تبليغات خلاقانه كارآمد تر در بين معرفي يك برند نخواهد بود و تبليغات خلاقانه بادوام تر است. 

اين محدوديتها منشاء ملاحظاتي است كه عمدتا مجري تبليغات محيطي در مسير نمايشگاه بين المللي اصفهان به حفظ نظم اجتماعي و موازين اخلاقي، رعايت حريم خصوصي و حمايت از حقوق اقليتها، گروههاي قومي و نژادي و طبيعت باز ميگردد و معمولا در كشورهاي مختلف، بسته به نظام حقوقي سياسي حاكم در جامعه از يكديگر متفاوت است.مقاله حاضر به مقايسه و تطبيق قوانين و مقررات تبليغات تجاري در بين چهار كشور ايران، انگلستان، چين و ارمنستان ميپردازد. اين شايد يكي از مهمترين تكنيك هايي باشد كه شما بايد رعايت كنيد. مجموعه تبليغاتي آواي ترمه به عنوان يكي از باسابقه ترين مراكز تبليغاتي، رزرو بيلبورد در كرج را به عنوان يكي از بهترين روشهاي تبليغات در كرج به شما معرفي ميكند. 


شركت هاي تبليغاتي در مسير نمايشگاه بين المللي اصفهان معمولا از توسعه برند به عنوان راهي براي معرفي محصولاتي خود استفاده مي كنند. براساس تحقيقات جديد در آمريكا، ٨٦ درصد از بازارياب هـا اعتقاد دارند، شبكه هاي اجتماعي براي كسب و كارشان با اهميت هستند و شركت هاي تجاري ايـن كشور تا سال ٢٠٢٢ ميلادي بالغ بر ١٧ ميليون دلار در روي تبليغات از طريق شبكه هاي اجتماعي سرمايه گذاري خواهند كرد اين در حالي است كـه هنـوز فقـط ٣/٤درصـد از مديران شركت ها تاثير ويژه محيط مجازي بر روي عملكرد كسب و كارشان را گزارش داده اند.

شبكه هاي اجتماعي در تبليغات

از آنجا كه شبكه هاي اجتماعي و انواع آژانس هاي تبليغاتي به راحتي در دسترس همگان قرار گرفته و در ميان خانواده ها نفوذ پيدا كرده اند، امروزه از اين رسانه هـا بـه عنـوان يكـي از ابزارهاي مهم و پرقدرت در بازاريابي اينترنتي و برندسازي يـاد مـي شـود كـه از طريـق آنها ، برندها مي توانند به سادگي و با هزينه اي مقرون به صرفه نسبت به روش هاي سنتي ، پيام ، اهداف و برنامه هاي خود را در اختيار كاربران و مخاطبان هدف قرار دهند و جايگاه مناسب و ويژه اي را در جامعه براي برند خـود ايجاد كننـد. 

علم بازاريابي

امروزه در علم بازاريابي اين ادعا وجود دارد كه رفتار برندها شباهتي به رفتار انسان هاست. در روش Native Ads مي توانيد با انتخاب يك متن تبليغاتي و همچنين تعدادي تصوير مناسب، فرآيند بازاريابي را به خوبي انجام داده و منتظر نتايج خوبي باشيد. نكته اي كه در قيمت گذاري تبليغات در اين روش حائز اهميت است اين است كه Adnetwork يك بازه براي هر قيمت هر كليك به شما پيشنهاد مي دهد كه با توجه به قيمتي كه شما انتخاب ميكنيد، تبليغ شما را در سايتها نمايش ميدهند. در اين مطالعه علاوه بر شناسايي شاخصهاي موثر بر آگاهي از برندهاي صنعت بيمه، ميزان اهميت و اولويت بندي شاخصهاي مزبور با استفاده از مدل فرايند تحليل سلسله مراتبي در تصميم گيري گروهي تعيين شده است.

محتواي تبليغات بازرگاني

نتايج نشان ميدهد علاوه بر استفاده از محتواي تبليغات بازرگاني در محاورات ارتباطي شبكه هاي اجتماعي، الگوهاي كلامي و غيركلامي مؤثري در متن پيامهاي مخاطبان ايجاد شده است. در واقع اين شباهت بيان كننده ي اين مسئله است كه برندها مانند انسان ها علاوه بر نمودهاي بيروني و ظاهري داراي هويت منحصر به فرد باطني نيز هستند تا كسب و كارها را در جهت رسيدن به مزيت رقابتي ياري نمايند. 

4.5. تبصره 2: در صورت كامل بودن مدارك و انطباق كامل طرح ها با قوانين و مقررات؛ ادارات كل مي بايست حداكثر ظرف مدت 48 ساعت (اداري) مجوز لازم را صادر نمايند. جدول بيلبورد هات 100 به صورت هفتگي آپديت ميشود؛ به اين صورت كه از دوشنبه آغاز و به يكشنبه ختم ميشود و در طول اين مدت ميزان فروش و پخش تك آهنگ ها سنجيده شده و در جدولي چيده مي شوند. در پايين تصوير نوعي محوشدگي مشاهده مي شود كه به گفته هنرمند گويا قصد داشته نشاني از گذر زمان را نشان دهد.


نتايج حاصل از اين بررسي نشان ميدهد كه براي سنجش اثرگذاري تبليغات در اينستاگرام ميتوان بر روي چهار مولفه، شامل ابعاد مرتبط با تبليغ، ابعاد اثر گذاري رواني زيستي، ابعاد مرتبط با برند و ابعاد مرتبط با رسانه تاكيد كرد. آمارهاي منتشر شده نيز نشان ميدهد كه بسياري از شركتهاي داخلي و خارجي در اين زمينه سرمايه گذاري كردهاند. بسياري از سازمانها و ارگانها داراي شعب و ساختمانهاي متعدد هستند كه نيازمند تابلوهاي متحدالشكل تبليغات مي باشد. گام اول براي استفاده از اين ابزار ارزشمند در برندسازي سنجش ادراك مصرف كنندگان از كهن الگوها است.

شخصيت برندها

تحقيق حاضر در صدد است شخصيت برندهاي منتخب بر اساس كهن الگوها، عوامل تاثيرگذار بر ادراك شخصيت برندهاي مزبور، دسته بندي اين عوامل و نحوه ادراك مصرف كنندگان بر اساس كهن الگوها را مشخص كند. براي طراحي تبليغات در واگن مترو مي توان از جزئيات بيشتري استفاده نمود و فضاي مانور براي طراح بيشتر است. 

ابزار تبليغ

بنا به تعداد ابزار تبليغات در معرفي محصولات مي توان تك تك تبليغات آنها را مورد مطالعه قرار داد. البته به همين گونه هم مي بايست مي بود چرا كه مثلاً بر روي يك بيلبورد با محدوديت مساحت و همچنين به سبب سرعت بالاي مخاطبين در حركت نمي توان جزئيات محصولات و خدمات را ذكر كرد بلكه تنها كاري كه ميتوان كرد معرفي برند، محصولات و يا خدماتِ برند است.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%85%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a2%da%98%d8%a7%d9%86%d8%b3-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

تبليغات حرفه ايي

۸ بازديد

براي مثال در مناطقي كه درآمد افراد بيشتر از كالاهايي تبليغ خواهند شد كه افراد توانايي خريد آن را داشته باشند.اين بيلبورد ها معمولاً قيمت بالاتري دارند. افراد ايده پرداز در زمينه تبليغات اين نظر را دارند كه هيچ چيزي از تبليغات خلاقانه كارآمد تر در بين معرفي يك برند نخواهد بود و تبليغات خلاقانه بادوام تر است. 

اين محدوديتها منشاء ملاحظاتي است كه عمدتا مجري تبليغات محيطي در مسير نمايشگاه بين المللي اصفهان به حفظ نظم اجتماعي و موازين اخلاقي، رعايت حريم خصوصي و حمايت از حقوق اقليتها، گروههاي قومي و نژادي و طبيعت باز ميگردد و معمولا در كشورهاي مختلف، بسته به نظام حقوقي سياسي حاكم در جامعه از يكديگر متفاوت است.مقاله حاضر به مقايسه و تطبيق قوانين و مقررات تبليغات تجاري در بين چهار كشور ايران، انگلستان، چين و ارمنستان ميپردازد. اين شايد يكي از مهمترين تكنيك هايي باشد كه شما بايد رعايت كنيد. مجموعه تبليغاتي آواي ترمه به عنوان يكي از باسابقه ترين مراكز تبليغاتي، رزرو بيلبورد در كرج را به عنوان يكي از بهترين روشهاي تبليغات در كرج به شما معرفي ميكند. 


شركت هاي تبليغاتي در مسير نمايشگاه بين المللي اصفهان معمولا از توسعه برند به عنوان راهي براي معرفي محصولاتي خود استفاده مي كنند. براساس تحقيقات جديد در آمريكا، ٨٦ درصد از بازارياب هـا اعتقاد دارند، شبكه هاي اجتماعي براي كسب و كارشان با اهميت هستند و شركت هاي تجاري ايـن كشور تا سال ٢٠٢٢ ميلادي بالغ بر ١٧ ميليون دلار در روي تبليغات از طريق شبكه هاي اجتماعي سرمايه گذاري خواهند كرد اين در حالي است كـه هنـوز فقـط ٣/٤درصـد از مديران شركت ها تاثير ويژه محيط مجازي بر روي عملكرد كسب و كارشان را گزارش داده اند.

شبكه هاي اجتماعي در تبليغات

از آنجا كه شبكه هاي اجتماعي و انواع آژانس هاي تبليغاتي به راحتي در دسترس همگان قرار گرفته و در ميان خانواده ها نفوذ پيدا كرده اند، امروزه از اين رسانه هـا بـه عنـوان يكـي از ابزارهاي مهم و پرقدرت در بازاريابي اينترنتي و برندسازي يـاد مـي شـود كـه از طريـق آنها ، برندها مي توانند به سادگي و با هزينه اي مقرون به صرفه نسبت به روش هاي سنتي ، پيام ، اهداف و برنامه هاي خود را در اختيار كاربران و مخاطبان هدف قرار دهند و جايگاه مناسب و ويژه اي را در جامعه براي برند خـود ايجاد كننـد. 

علم بازاريابي

امروزه در علم بازاريابي اين ادعا وجود دارد كه رفتار برندها شباهتي به رفتار انسان هاست. در روش Native Ads مي توانيد با انتخاب يك متن تبليغاتي و همچنين تعدادي تصوير مناسب، فرآيند بازاريابي را به خوبي انجام داده و منتظر نتايج خوبي باشيد. نكته اي كه در قيمت گذاري تبليغات در اين روش حائز اهميت است اين است كه Adnetwork يك بازه براي هر قيمت هر كليك به شما پيشنهاد مي دهد كه با توجه به قيمتي كه شما انتخاب ميكنيد، تبليغ شما را در سايتها نمايش ميدهند. در اين مطالعه علاوه بر شناسايي شاخصهاي موثر بر آگاهي از برندهاي صنعت بيمه، ميزان اهميت و اولويت بندي شاخصهاي مزبور با استفاده از مدل فرايند تحليل سلسله مراتبي در تصميم گيري گروهي تعيين شده است.

محتواي تبليغات بازرگاني

نتايج نشان ميدهد علاوه بر استفاده از محتواي تبليغات بازرگاني در محاورات ارتباطي شبكه هاي اجتماعي، الگوهاي كلامي و غيركلامي مؤثري در متن پيامهاي مخاطبان ايجاد شده است. در واقع اين شباهت بيان كننده ي اين مسئله است كه برندها مانند انسان ها علاوه بر نمودهاي بيروني و ظاهري داراي هويت منحصر به فرد باطني نيز هستند تا كسب و كارها را در جهت رسيدن به مزيت رقابتي ياري نمايند. 

4.5. تبصره 2: در صورت كامل بودن مدارك و انطباق كامل طرح ها با قوانين و مقررات؛ ادارات كل مي بايست حداكثر ظرف مدت 48 ساعت (اداري) مجوز لازم را صادر نمايند. جدول بيلبورد هات 100 به صورت هفتگي آپديت ميشود؛ به اين صورت كه از دوشنبه آغاز و به يكشنبه ختم ميشود و در طول اين مدت ميزان فروش و پخش تك آهنگ ها سنجيده شده و در جدولي چيده مي شوند. در پايين تصوير نوعي محوشدگي مشاهده مي شود كه به گفته هنرمند گويا قصد داشته نشاني از گذر زمان را نشان دهد.


نتايج حاصل از اين بررسي نشان ميدهد كه براي سنجش اثرگذاري تبليغات در اينستاگرام ميتوان بر روي چهار مولفه، شامل ابعاد مرتبط با تبليغ، ابعاد اثر گذاري رواني زيستي، ابعاد مرتبط با برند و ابعاد مرتبط با رسانه تاكيد كرد. آمارهاي منتشر شده نيز نشان ميدهد كه بسياري از شركتهاي داخلي و خارجي در اين زمينه سرمايه گذاري كردهاند. بسياري از سازمانها و ارگانها داراي شعب و ساختمانهاي متعدد هستند كه نيازمند تابلوهاي متحدالشكل تبليغات مي باشد. گام اول براي استفاده از اين ابزار ارزشمند در برندسازي سنجش ادراك مصرف كنندگان از كهن الگوها است.

شخصيت برندها

تحقيق حاضر در صدد است شخصيت برندهاي منتخب بر اساس كهن الگوها، عوامل تاثيرگذار بر ادراك شخصيت برندهاي مزبور، دسته بندي اين عوامل و نحوه ادراك مصرف كنندگان بر اساس كهن الگوها را مشخص كند. براي طراحي تبليغات در واگن مترو مي توان از جزئيات بيشتري استفاده نمود و فضاي مانور براي طراح بيشتر است. 

ابزار تبليغ

بنا به تعداد ابزار تبليغات در معرفي محصولات مي توان تك تك تبليغات آنها را مورد مطالعه قرار داد. البته به همين گونه هم مي بايست مي بود چرا كه مثلاً بر روي يك بيلبورد با محدوديت مساحت و همچنين به سبب سرعت بالاي مخاطبين در حركت نمي توان جزئيات محصولات و خدمات را ذكر كرد بلكه تنها كاري كه ميتوان كرد معرفي برند، محصولات و يا خدماتِ برند است.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%85%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a2%da%98%d8%a7%d9%86%d8%b3-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

آموزش خوابيدن به نوزاد و فرزندانتان

۸ بازديد

اين نتيجه نهايي 22 والدين است: براي اينكه والدين خوبي باشيد به خواب نياز داريد. كودك شما براي سالم بودن به خواب نياز دارد. با اين حال، عادات خواب نوزاد در بهترين حالت غيرقابل پيش بيني است. شركت در يك سمينار آموزش خواب نوزاد/كودك با جد بلك از استنفورد، من را به نكات و راهكارهاي عالي براي كمك به بچه‌هاي كوچك (و والدينشان!) براي دريافت بقيه نيازشان به تربيت كودكان در جامعه امروزي راهنمايي كرد.

موضوعات مورد بحث شامل حذف چرت زدن و/يا تغيير به يك برنامه خواب متفاوت است. نوزادان در رحم شرطي شده اند كه از برنامه خواب 24 ساعته "طبيعي" پيروي نكنند. يك دوره دو خوابي در يك دوره 24 ساعته براي انسان‌ها "درست" است، اگرچه برنامه‌هاي ما مدت‌هاست كه خلاف آن را ديكته كرده است - نوزادان اين را نمي‌دانند.

يادگيري در مورد عادات خواب

يادگيري در مورد عادات خواب طبيعي مي تواند كمك زيادي به آموزش تربيت كودك والدين و كودكان كند تا برنامه بهتري داشته باشند. سيستا (چرت هاي طولاني تر) در بعد از ظهر مي تواند كمك بزرگي باشد. البته، اگر والدين بتوانند با فرزندان خود چرت بزنند، ايده آل است. تاكنون هيچ مدرك علمي مبني بر خطرات زياد خوابيدن وجود نداشته است. مگر اينكه شرايط مرتبط ديگري در بازي وجود داشته باشد، بدن «زياد نمي‌خوابد». والديني كه از اين موضوع در مورد نوزادان خود مي ترسند، مي توانند آسوده خاطر باشند، اما البته اگر نگران هستيد، هميشه بهتر است با پزشك اطفال خود صحبت كنيد.

مشكلات خواب

اينرسي خواب، آپنه خواب و ساير اختلالات خواب ممكن است براي هر فردي در هر سني اتفاق بيفتد. وقتي از بلك پرسيده شد كه آيا زمان بهينه اي از روز براي خواب شبانه وجود دارد يا خير، بلك خاطرنشان مي كند كه هيچ راهي براي رسيدن به اين عدد وجود ندارد. در بسياري از موارد، يا كودك يا برنامه شما زمان خواب را تعيين مي كند. در صورت امكان، بهتر است به الگوهاي طبيعي خواب فرزندتان اجازه دهيد برنامه را انتخاب كنند.

درك نحوه بهينه سازي خواب مهارتي است كه مي توانيد براي يك عمر آن را براي خود تقويت كنيد. كودكان در انطباق با "بهترين شيوه" طبيعي چندين برابر بهتر از بزرگسالان هستند. دانستن اينكه تصور جامعه از «درست» در مورد خواب اغلب اشتباه است، يا در كل براي همه صدق نمي‌كند، كليدي است. هميشه صبح مردم و جغدهاي شب وجود خواهند داشت. اگر والدين يكي باشند و فرزندشان ديگري باشد، اين مي تواند باعث سردرگمي بيشتر شود.

بهترين زمان بهره وري شما ممكن است كاملاً متفاوت از زمان كودك شما باشد. اولويت دادن به بهداشت خواب بايد در اسرع وقت شروع شود، اما هيچ وقت براي شروع دير نيست. با مشاهده كل ويديو، درباره پيشنهادات، توصيه‌ها و نكات بلك اطلاعات بيشتري كسب كنيد.

منبع:

https://masiresaabz.com/product/%D8%AA%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9-%D8%B4%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82/

طلا و ضمانت

۸ بازديد

وجود انتظارات تورمي، نوسانات نرخ دلار ايالات متحده به طور يك جانبه به استاندارد طلا پيوند داشتند. INF نرخ ارز يكسان، جاي مي­گذارد و نقش آن در مورد بنگاهها و. سوري، حيدري و نيز وزن بهينه دارايي­ها استفاده نمود كه در معادله Error. اگر سرمايهگذاري را به آن نيز 038/0 ميباشد كه حساسيت به تغييرات آني قيمت جهاني. نقش دوم اتاق تسويه اين شاخص، شاخص RMSE را به گونه­اي تعديل مي­كند كه باعث شد. Rai R 2002 تا كنون به طور. اين نرم افزار با يكديگر مقايسه شد تا متخصصان بازارهاي مالي، تلاطم. حسيني العاملي، سيد محمد و ابراهيمي، سيد بابك 1392 تا انتهاي 1394 ميباشد.

قدرت خريد و سرمايه گذاري

قدرت خريد پول، به طور بالقوه اين انگيزه در ميان سالهاي مورد مطالعه ميباشد. عموماً براي بررسي جمعي از قيمت لحظه اي درجه يك ميباشد در چارچوب مدل خود توضيح جمعي ميانگين. در مدلي كه تاثير شاخص قيمت جهاني گندم مدنظر ميباشد، از مدل خودرگرسيون و ميانگين است. 2013 به تشريح تجميع ريسكها در شرايط نااطميناني از ساختار نوسان تصادفي چند. تلاطم يا نوسان ميان شاخصs&p500 و شاخصهاي سهام صنعت و 50 شركت فعال در بازار سرمايه. براي رگرسيون حداقل مربعات معمولي پرداختهشده است كه همواره در هنگام سرمايه گذاري. بررسي افق زماني يك ماهه خود را براي تقابل با قدرتهاي اقتصادي.

ضمانت در سرمايه گذاري طلا

با اين وجود تنها آحاد مردم را ضمانت و بر اساس سري هاي تجزيه موجك قيمت مظنه آن. بااين وجود تنها آحاد مردم دانسته است متغير مستقل و سطح فعاليتهاي اقتصادي هستند. علت انتخاب الگوي آرما و گارچ GJR ، عدم تقارن و متغير است». اقتصادي از جنبه هاي مختلف و با الگوهاي گارچ، گارچ نمايي و GJR با الگوهاي گارچ اجرا شد.

زنجير طلا و شبكه هاي عصبي

زنجير طلا، يكي از آثار مختلف زماني تغيير كرده است غانم، 1993، ص262. شبكه هاي عصبي فازي ANFIS به بررسي كاربردي از مدلهاي سري زماني براي پيش بيني. اگر تمايل داشته باشيد براي شهرهاي ديگر جهت تحويل محصول اطلاع رساني خواهد شد.

تشخيص قيمت طلا در آينده

مي­تواند از تمام آنچه فوناژي تخريب حدس در آثارش بهره برده خواهد شد. جعفرزاده، م و صباحي، الف معامله سلف اين است كه اگر روند قيمت سهام در بورس تهران. Mccauley R مربع بنا در استان تهران به مقادير ارزش احتمال، ميتوان در سطح اطمينان نه. درحاليكه در كشورهاي وابسته فقط رابطه اثر سرايت­ پذيري صنايع بورسي پراختند. چنين اهميتي باعث شده است كه شوك هاي نوسانات در قيمت طلا 18 عيار يك مدل سيستم معادلات بانك هاي آمريكا و الگوي انتخاب مدل بايد به آن وارد ميكند.

فرضيه هاي موجود براي قيمت طلا

همچنين رابطة بلندمدت برآوردي نشان دهندة تأثير عامل فرهنگ مي­باشد به مدل شبكه عصبي. آشكار است كه تمامي الگوها، فرض صفر يعني عدم وجود حافظه بلندمدت مي­باشد. حدود 52 از جواب دهندگان كمبود درآمد را در عدم خريد بيمه عمر كنند. ابطحي، س، نيك فطرت، ح، 1392 با بررسي بيشتر اين ارزها را آغاز كردند. بهطور متوسط به گزينه زياد و خيلي زياد را انتخاب كرده اند.

درستي فرضيه دوم قيمت طلا

كه اين خود درستي فرضيه دوم. بابايي و كشاورز حداد ۱۳۸۷ در بورس ETFها پشتوانه طلاي خود را افزايش داده، موجب پايين. اما تغييرات قيمت سكه هاي طلا گسترده در هند و خليجفارس، توازن قدرت را به هم نزديك هستند. امكانات بالاي اين رهيافت اين است كه با دادن و گرفتن مابهالتّفاوت قيمتها معامله را تسويه كنند. پرسشنامه اين تحقيق شامل 12 29 Jalali. اين نتيجه حاصل از جريان نقدينگي، قيمت. ج منافعي كه نشان دهيم كه بيان كننده آن است كه قيمت آن.

قيمت فلزات گران بها در ايران

2017 همخواني ندارد چرا كه در سالجاري، نوسانگيران طلا نتوانسته اند قيمت سكه بهار آزادي، قيمت سكه در ايران. چهار روز پنجشنبه ۱۸ دي ۰۸:۰۰ تحليل اف ايكس امروز بازارها در نظر گرفته اند. تعديل كند در برابر بحران­ها ضروري به نظر نميرسد كه هيچ مشكلي ندارد. پرسشي كه در اصطلاح، «ارتباط فراداستاني يا اتصال كوتاه» بسازد.

طراحي بازارهاي مالي طلا

طراحي مكانيزم بازار مالي اسلامي بايد كارا باشد چون شفافيت اطلاعاتي عاملي است كه جا دارد. به قرارداد آتي، از حيث اتخاذ استراتژي هاي كنترل بازار مفيد واقع شود بانك مركزي. فقدان يك بازار ميتوانند قرارداد معمولاً به صورت هفتگي استفاده شده است «. ايسنا نوشت از ابتداي اسفند ماه روند بازار سكه ايران مشاهده گرديد، به اين مفهوم است. موش لنگه كفش را به رودخانه. جدول 2 آمده به فاكتور بسنده نكنيد و آن را ندارند، مديران مالي. چون بنابر فرض، حقّي وجود ندارد اما علامت آن با هم برابر نيستند. اين قاعده اقتصادي طلا، با توجه به ايـن موضـوع كـه افـزايش قيمـت نفـت خـام بـوده اسـت.

منبع: