واگذاري عرصه تبليغات

۸ بازديد

واگذاري تبليغات محيطي به باشگاهها موضوعي است كه سالها مورد بحث قرار گرفته و از جانب برخي باشگاهها مطرح شده اما با واكنش سازمان ليگ برتر فوتبال مواجه شده كه عملا تبليغات محيطي مسابقات ليگ را در سالهاي گذشته به شكل انحصاري در اختيار داشته است. سازمان ها مي دانند كه هر اقدامي كه انجام دهند با ممكن است داراي ريسك باشد ، بنابراين آنها براي جلوگيري از هرگونه اشتباه براي سرمايه گذاران يا موفقيت كلي تجارت ، استراتژي بازاريابي تنظيم مي كنند. 

باشگاه ها و تبليغات

به گزارش خبرگزاري شركت هاي تبليغاتي در كمربندي شرق موج، دعواي باشگاه استقلال و سازمان ليگ بر سر تبليغات محيطي با حمايت علني باشگاه هاي سپاهان، پيكان و تراكتور از مصطفي آجورلو، وارد فاز تازه اي شد و حالا اين احتمال وجود دارد كه پرسپوليس و چند باشگاه پر طرفدار ديگر هم به اين كمپين بپيوندند و خواهان واگذاري تبليغات محيطي به تيم هاي ليگ برتر شوند. 

در اين روش تبليغات محيطي نيز ما با توجه به تمامي اين نكات و با بررسي روش هاي عملي و خلاقانه موفق به طراحي اين تكنيك شده ايم. در راستاي مشتري مداري تمام توان مهندسين ما براي به روز ماندن به كار گرفته شده است. هنگامي كه يك كسب و كار بازار و مشتريان بالقوه خود را درك كند ، قادر به ايجاد تعيين مارك تجاري براي مخاطبان خود خواهند بود.

 جست و جوي تبليغات مناسب

تصور كنيد كه شما در هنگام جستجوي اصطلاح "بازاريابي اينترنتي" ، بهترين شركت بازاريابي را انتخاب مي كنيد ، آيا از Google ، Yahoo و Bing استفاده ميكنيد ، موتور جستجو با هزاران پيوند براي انتخاب پاسخ مي دهد. با اين حال ، هنگامي كه مجري تبليغاتي محيطي در كمربندي شرق طراحي و مورد استفاده استراتژيك قرار مي گيرند ، مي توانند به مشاغل در دستيابي به اهداف خود كمك كنند. دستورالعمل تبليغات در حال حاضر پيش نويس است و همچنان راه براي گسترش و توسعه آن وجود دارد و با بررسي نظرات ذينفعان مربوطه است كه ميتواند به عنوان سند نهايي ارائه شود.

 اما در حال حاضر بيلبوردهايي مورد پسند تر هستند و در ذهن باقي مي مانند كه از ايدهاي جديد استفاده كرده باشند. در هر صورت تبليغي كه يك تجارت انتخاب مي كند ، براي تحت تاثير قرار دادن رفتار مخاطب مورد نظر است، هدف نهايي همه يكسان است، ايجاد فروش و يا مخاطبان بيشتر. در واقع ، هر روز جايگاه تبليغات در دنياي اطلاع رساني، كسب و كار و فعاليت هاي ترويجي،پررنگ تر و قوي تر مي شود. در حالي كه اكثر مردم تصور مي كنند كه تبليغات در مورد مصرف كنندگان براي خريد محصولات خاص است ، انگيزه هاي بي شماري در پشت اين موضوع وجود دارد.

تبليغات در فضاي باز

بيش از 50 درصد مردم در ماه حداقل با يك بيلبورد تبليغاتي مواجه شده اند كه نظر آن ها را به خود جلب كرده است و از آن خوششان آمده است. كاربران بايد در جريان باشند كه از اين ديتاها براي تحليل رفتارش استفاده ميشود تا تبليغات هدفمند ببيند و اين موضوع يك كار اخلاقي است و كاربر از اين مساله استقبال مي نمايد تا محتواي مورد علاقه اش را ببيند. اين پلتفرم با اتصال به تمام شبكه هاي باكيفيت براي جذب كاربر، تبليغات نصب اپليكيشن را توزيع مي نمايد. 


همكاري تبليغ كنندگان

اين دو شركت موفق شدند با همكاري يكديگر بيلبوردهاي تبليغاتي هوشمندي را طراحي كنند كه قادر به شناسايي مدل ماشينها است. به نقل از رسانه هنر: به عنوان بنيانگذار صنعت تبليغات محيطي در استان خراسان تبليغات با همكاري و بكارگيري گروهي از متخصصين و طراحان زبده نزديك به دو دهه فعاليت مستمر داشته است.شركت رسانه هنر يكي از بزرگترين شركت هاي تبليغاتي ايران است كه با توسعه خدمات خود پيشرفت قابل توجهي در اين عرصه داشته است. همچنين در ساير ۱۳ بازي خانگي خودش، اگر خواست از تبليغات محيطي مورد نظر خودش استفاده كند. اگر اينطور نيست ، دست به كار شويد و اندازه ها را اصلاح كنيد. اصلاً نمي دونيد چطور بايد مشتري هاي قديمي خودتون را هميشه فعال نگه داريد؟

ارتباطات تبليغاتي

آنها ممكن است به سادگي سعي در ايجاد ارتباط بين مصرف كنندگان و يك مارك تجاري مانند يك تبليغ ويديويي از هميشه داشته باشند. در حالي كه برخي از تبليغات بدون اطلاع قبلي در زندگي روزمره ما ايجاد مي شوند ، برخي ديگر يك تجربه كامل را ايجاد مي كنند. پس همين الان با ما تماس بگيريد تا گفت و گويي تبليغات سازنده براي طرفين را شروع كنيم. در حالي كه در گذشته، براي تبليغات در فضاي باز از تبليغات چاپي استفاده مي كردند اما امروزه اين تبليغات جاي خود را به نسخه هاي ديجيتالي و بنرها دادهاند. امروزه و در قرن ۲۱ به جايي رسيده ايم كه تبليغ ركن اصلي بازاريابي در هر كسب وكاري است. 

عناصر تبليغاتي

از عناصر سادهاي در اين بيلبورد استفاده شده اما چنان به خوبي در كنار يكديگر جفت و جور شدهاند كه توجه هر بيننده اي را به خود جلب ميكنند، خصوصاً آن كه موهاي بيني انسانِ موجود در بيلبورد به طرزي بسيار جالب از ابعاد بيلبورد فراتر رفتهاند . شركتي را با شبكه توزيع در تمام كشور در نظر بگيريد، افزايش قيمت سوخت تاثير قابلِتوجهي بر سودآوري محصول خواهد داشت؛ بنابراين زنجيرهي تامين و تداركات نقش مهمي در هزينه هاي كسب و كار دارد. CRI (شاخص نمود كيفي نور)بالا در محصولات بهين تاب سبب شده است كه نور در پروژكتورهاي بهين تاب داراي بالاترين سطح كيفي قرار بگيرد كه اين مهم تبليغات در جذب مخاطب بيلبورد نقش بسزايي دارد.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%da%a9%d9%85%d8%b1%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%d8%b4%d8%b1%d9%82/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.